2 سال پیش 6 اسلاید 1,235 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (42)
  • بچه ها من بر هر نتیجه عکس متفاوت گذاشته بودم الان فقط یکیشونه نمیدونم چرا💔

  • تصلا نمیدونم طرف کیه و گفتم شانسی بزنم ...
    نامه از طرف چویا:اثن منو نمیشناسی پس چرا اومدی تست بدی؟!
    از طرف خودم:خیلی نمیشناسیش ولی آفرین!^_^

    تعداد پاسخ صحیح0
    تعداد پاسخ غلط6
    درصد صحیحشما به 0% درصد سوالات پاسخ درست دادید


    شانسم ری-

  • نامه از طرف چویا : افریننننننن منو میشناسی
    حالا میرم به دازای میگم که فقط توی منگل
    معروف نیستی من هستممممم
    از طرف من : آفرین عالی بودییییییی کاملا
    میشناسیشششش!^-^
    تعداد پاسخ
    صحیح. 6
    تعداد پاسخ غلط 0
    درصد صحیح. شما به 100% درصد
    سوالات پاسخ درست
    دادید
    چویا سنپای منم باهات میام

  • جهت حمایت از شمااا✨

  • نامه از طرف چویا:اثن منو نمیشناسی پس چرا اومدی تست بدی؟!
    از طرف خودم:خیلی نمیشناسیش ولی آفرین!^_^

    تعداد پاسخ صحیح3
    تعداد پاسخ غلط3
    درصد صحیحشما به 50% درصد سوالات پاسخ درست دادید

  • من پشت و روی زندگی چویا رو دراوردم حتی تعداد خواهر برادر قبلیشو شغل پدر مادرشم میدونم 😂✨🦋

    • چه چیزایی از چویا میدونی که خود چویا هم نمیدونسته🤣

    • دقیقااا😂💔💔💔

  • نامه از طرف چویا:آفریننننننن منو میشناسی حالا میرم به دازای میگم که فقط توی منگل معروف نیستی منم هستممممم
    از طرف من:آفرین عالی بودیییییییی کاملا میشناسیشششش!^_^
    _______
    یاح یاح یاح برو بهش بگو😎

  • چویا از من ده سانت بلند تره

  • نامه از طرف چویا:اثن منو نمیشناسی پس چرا اومدی تست بدی؟!
    از طرف خودم:خیلی نمیشناسیش ولی آفرین!^_^

    تعداد پاسخ صحیح0
    تعداد پاسخ غلط6
    بانگو ندیذخ

  • نامه از طرف چویا:آفرین!
    از طرف من:خیلی خوب بودیییی!^_^

    تعداد پاسخ صحیح5
    تعداد پاسخ غلط1
    درصد صحیحشما به 84% درصد سوالات پاسخ درست دادید
    هه هه😁 خوبه:)

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.