هلو گایز🌬 امیدوارم حالتون عالی باشع 🦚 بریم سراغ این تستمون. 🙂💐 لایک کنید و نظر بدین= فالو میشین💜 فالو هم کنید🎀🥺
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هلو گایز🌬 امیدوارم حالتون عالی باشع 🦚 بریم سراغ این تستمون. 🙂💐 لایک کنید و نظر بدین= فالو میشین💜 فالو هم کنید🎀🥺
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
Bts هردفعه با نوتیص های غیر مستقیم گفته ما ایران رو دوست داریم و آرمیا های ایرانی رو هم دوست داریم وقتی طرح کنسرت آیدول رو یه ایرانی طرح کرده بود، وقتی جین گفته بود قرمه سبزی رو دوست دارم امتحان کنم، و اگه توی این دو سوپ دیده باشین نامجون چوب پرشین گردو رو سفارش داده بود و خودش گفت سخت بوده سفارش بد
ولی ما یه چیز خوبی داریم
مطمئنم اگ آرمیا های ایرانی نبودن این فندوم اینقدر سم نمیشد
سلام
چالش۱: با نقاشی جیمین🤣🤣🤣🤣🤣
چال۲: life go's on😇
یه لیدر داریم اکسو ندارع. ضریب هوشی کم نداره. از لیدرا کم نداره . به اکسو اکسوشون نمیدم به حتی استری کیدز نمیدم. به کسی میدم ک کس باشه کمپانی بیگ هیت باشه
چی فکر کردی برا خودت من یه موی سوهو رو به ۱۰ تا نامجون نمیدم تو سوهو رو با این یکی میکنی .
گلم همون طور که تو سوهو رو دوست داری ما هم نامجونو
منظورم این بود که توهین کردی
عزیزم اول توهین نکن😑
دوما کی سوهو را با نامجون مقایسه کرد:/
سوما این فانه🤟
چهارما اصن در حدی نیستن ک بخوان با هم مقایسه بشن عزیزم:)))))
مام یک تار ک چ عرض کنم ۱ هزارمه یک تار موی نامجون را به سوهو خان نمیدیم😄🙏
چالش:۱و۶♥️
همشوننننننننن🤩🤩♥️♥️♥️♥️😘😘😘😘😘😘
عالی ممنون گلم راستش من با همشون حال کردم
چالش:دومی
چالش:همه
عالی بود😂😂😂😂😂😂😂😂
عاجی من بلینکم😑😭💔
راستی عاجی به احتمال ۷۰ درصد ارمی میشم به احتمال ۳۰ درصد نمیشم😐
خیلی خندیدم😂
چالش۱:همشون
چالش۲:اهنگ امممم اهل اسپرینگ دی رو خیلی میدوستم
😊💕🤟
عاجو بشو دیگ پشیمون نمیشیع🙂
میسی💫🥰
منم😉
عالییییی بود
کل آهنگاشونو دوست دارم همه ی همه حتی سولو هاشونم دوست دارم