2 سال پیش 4 اسلاید 855 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (51)
  • ماشالا کای با همه قرار میذاشته😀💔✔️

  • هایي‌ هاني‌ ،
    ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌  نیأز بۂ حمأیتت دآࢪم , 🫧

  • درباره چند کامنت پایینی بزارین یه چیزی بگم...
    گایز هرکسی علایقی داره لطفا به هم احترام بزارین و دعوا نکنین❣️

  • من عضو کلوپ کت پرسن ام✨️🥑

    اینجا ما باهم کلی خوش می گذرونیم✨️🍓

    ادمین برای مناسبت هایی مثل یلدا،تست/پست درمورد کلوپ و‌...برای اعضا امتیاز میزنه✨️🍉

    ما یا کانال تو ای.تا داریم که تولد اعضا یا ورود یه عضو جدید و... رو توش جشن میگیریم✨️🫐

    برای اطلاعات بیشتر به نظرسنجی ها و پست های ادمینمون یعنی کاربر Cat person سر بزنید✨️

    امیدوارم عضو شید و تو کلوپ ما بهتون خوش بگذره✨️🥝

    مایل به پین؟

  • بنظرتون‌پسـتـم‌لـیـاقت‌ویـژه‌شـدن‌داره؟

  • 💭 : پسـتی بود به زیـــبایی خــودت )
    -بـــــک میدم★
    ادمین‌گلم‌میشه‌پین‌شه؟ 🌷

  • عالی بود مثل همیشه🛐🛐🛐🛐

  • @ℓιѕα❥
    مونلاور خداوکیلی چرا انقد بدت از ب پ میاد¿
    ______
    چون میخواد فنوار درست کنه

    • اون اصلا نمیخواد فنوار درسته کنه شما اشتباه برداشت میکنید

    • مونلور از ب پ بدش نمیاد ،فقط واقعیت رو میگه

    • واقعیت؟...
      تو هنوز‌ندیدی چیا میگه....

    • میتونن مودبانه بگه

    • من تا الان فقط و فقط یه بار بی ادبانه حرف زدم و بعدش معذرت‌خواهی کردم... اینکه شما رفتار منو بی ادبانه میبینی مشکل از شماس

    • به صورت غیر مستقیم داری به جنی توهین میکنی!

    • اونقدر بچه سالین که همچین چیزیو توهین میبینین؟😔😂 من دیگه حرفی ندارم یکم بزرگ شین لطفا...

    • پس هنوز معنی بچه سال بودنم نمیدونی،دلم برات میسوزه

    • حماقتتون ستودنیه🛐 چه از لحاظ سنی، چه عقلی من از تو بزرگترم کوچولو برو زجه بزن.

    • اوه متاسفم که نفهمیدم به سنت افتخار میکنی،ولی از لحاظ عقلی شما کمترینا🤡🌹

  • ولی من هنوز سر جدایی هیونا و دان افسردممم

  • جنی و جی دراگونم بودن...

    • آره
      ولی قرار کای و جنی قراردادی بود

    • خداروشکر

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.