☆اینجا ک چیزی نیست تستو ببین☆
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
☆اینجا ک چیزی نیست تستو ببین☆
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من یادمه تست داده بودم enfj شده بودم
+++
پرفکت بود 🌝
من infj هستم
ولی هیچ وقت نمیدونستم تایپ وایبی دارم.
سه بار هم امتحان دادم ولی خب...
زیبا عین خودتتت
اره دیگه عین خودت🌝🌷✔
من intp ـم و خیلی درونگرام و ارتباط با دیگران برام خیلی سخته
😪
یه دلیل بیار که چرا وقتی به یه نفر میگم تایپم isfp شگفت زده میشه😔🦹🏻♀️
چون واقعیتو میگی🌝🌷
چون من هیچ isfp ای تو زندگیم ندیدم، اینم تایپ کمیابیه😉✔
هایی سوییتی خیلی عالی بود ♡
مایلی به تست هام سر بزنی؟°♡
چرا که نه
حققق
یه سوال ، من میانگرام ، پس باید بگم xnfp؟
اطلاعی ندارم نمیدانم
😂
نه
اون شامل زمانی میشه که شما تست بدی و یا enfpدر بیاد دوباره تست بدی infp بشه
یعنی اینکه اون بخش درونگرا و برونگرا بودنت همش در حال تغییر باشه
اها اوکی
بلی
ولی من جدی infp امم
نایص
نایص یعنی چی
یعنی عالی خوب
آها✨
ولی الان INFP نیستم
ISFP شدم🗿💔