2 سال پیش 13 اسلاید 646 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (41)
  • سلام قشنگم حالت چطوره؟💗🫂میدونی که یه کلوپ هست به اسم آنتی مانستر!💗🫂توی این کلوپ یه عالمه خوش میگذرونیم و سعی می‌کنیم بهترین جا رو واسه شما فراهم کنیم💗🫂با ورود شما به این کلوپ 50 امتیاز بهتون تعلق میگیره💗🫂برای اطلاعات بیشتر وارد پروفایلم شید و برید توی دسته ی کلوپ آنتی مانستر💗🫂اسم لیدر هست:هیسونا💗🫂نیاز به 2 تا معاون فعال و پر انرژی داره💗🫂با هر 10 تبلیغ بهت 100 امیتاز تعلق میگیره💗🫂منتظر چی هست هرچه زودتر برو توی نظرسنجی لیدر و بنویس میخوام عضو شم💗🫂ادمین ساری واسه تبلیغ ولی پین؟💗

  • وایسا ببینم سانا کی بود؟پریده فک کنم عیوایی

  • هاییی
    من یو اند می هستم
    از گروه مشکی بنفش
    دوست کره ایم هم گروهیمه
    و با آهنگ ماکارانی دبیو کردیم

  • خعلی خشگله 🙃💫

  • بایس قشنگم..

  • خبب
    closer to you هستم
    از گروه بنفش*( از مشکی و صورتی هم هستم...)
    یکی از هم گروه هام دختر خالمه
    و با آهنگ های پیتزا و نودل و... دبیو کردیم:>🌝😂

    *(وی نمی‌تواند بین ۲ راهی یا چند راهی یکیشو انتخاب کند🦦)

  • جی وای پی نباید بدون لیا کامبک میداد
    الان رسما این حسو به لیا داد که بود و نبودت فرقی نداره

  • خب...
    آمیگدالا
    گروه مشکی
    همگروهیمو نمیدونم یادم نمیاد:/
    با آهنگ نودل مرغ دیبو کردم

  • لیاااا
    گروه بدون اون واقعا یجوریه...حتی وقتی کامبک جدید دادن بیرون 4 نفری بودن انگار یچی کم داشت

  • اسلاید‌9>>>>>>>

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.