حتما تا آخر باشین و اگه خوشتون امد لایک کنید:))))
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
حتما تا آخر باشین و اگه خوشتون امد لایک کنید:))))
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فراموش نه بابا من همون دختر بچه 6 سال پیشم
اشک :)
واقعا ما همون تیپ دارم میزنیم ، سیاه میپوشیم ، سیاه دوس داریم . ولی بچگیمون رنگارنگ و رنگین کمانی بود و هر شب موقع خواب به این فکر میکردیم بالای ابرا تو یه قصر خیلی بزرگ رفتیم و اونجا چند ا یونیکورن وجود دارن .
واقعا ما چرا انقد تغییر کردیم ؟بچیگیمون فراموش شده ؟
ج. چ=ختن و سینا و میا و کوروش و. ملیس و مجتبی
منی که هنوزم درحال جمع کردن تیله ام)))
هعی یه لحظه بغضم گرفت
(ノ◕ヮ◕)ノ*.✧
وای قلبم🥲🥲
آخی گریم گرقت بچگی کجایی
ج.چ پریسا پوربلک
واقعا چقدر خوب بود اصلا منو برد به.....
کاش میشد به ۵/۶ سالگی برگشت... دلم قدیمو میخواد
چقدر همع باهم خوب صمیمی بودن و مهربون💖💔
این تست لیاقت ویژه شدنو داره و باید ویژه بشه
ولی ویژه نشد💔🗿🥲
منو
+منم
نمیدونم چرا یه لحظه بغضم گرفت...
یادش بخیر:)