6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ناظم در میزنه-
-میخوام رضایتنامه اردو پخش کنم
🛐🛐🛐🛐🛐
وقتی توی اردو جلوی صف باشی و زود تر از همه بری تو اتوبوس و ته اتوبوس بشینی و برای دوستات هم جا بگیری🙃💗💖
ناظممیاد تو و میگه بچه ها بیاین صف ببندید می خوایم بریم یه جایی و منو میزاره اول صف ، بعد میریم تو یه اتاقی و خانواده ام اونجا وایسادن و کیک و شمع و گیفتو ...
پ.ن : اون زنگ معلم می خواسته امتحان ریاضی بگیره
بر اساس واقعیت
یکی از بهترین لحظات تومدرسه لحظه ایه که میخوان امتحان بگیرن ویهوناظم واردمیشه ومیگه این زنگ جشن دارین :):
-بخاطر الودگی هوا و سرما این زنگ تفریح پایین نرید تو کلاس بمونید
-بخاطر سرما صف نمیبندیم
-یکی از والدین زحمت کشیدن برای بچه ها شکلات خریدن اوردن
+و بچه هایی که چون زنگ اخره و داشتن از گشنگی میمردن😂🛐
مدیر نیومده بود زنگ تفریح کلی خوندیم و داد زدیم و رقصیدیم و چیپس و پفک و لواشک باز کردیم بدون استرس خوردیم😄
(مدیرمون همش تو کلاس سرک میکشه و نمیزاره بلند آهنگ بخونیم یا داد بزنیم دعوا میکنه)