3 سال پیش 5 اسلاید 1,030 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (45)
  • آخه چرا هیت میدید اونا فقط دارن کاری که دوست دارن رو انجام میدن ❤💔

  • واقعا چرا بخاطر جایزه های زیاد بهشون هیت میدن؟🤡
    چون میسوزن؟🤡

    • فشاری شدن

    • خدا به همه فشاری ها کمک کنه ایشالا🤲🏻🤲🏻🤲🏻📿📿📿📿

    • پماد لازم ان یونو؟

  • یکی بیاد پیویم

  • اکسو:
    چون لایو میخونن😐

    • مردم دیگه از فشار زیاد نمیدونن دارن چیکار میکنن😂

    • والا دیگ خودمم رد دادم🤌🏻🦦

  • اس اخر واقعا؟ 😐😐😐

    • آره نیتزن ها کلا هیت میدن حتی اگه دلیلش منطقی نباشه

  • کیپاپ خیلی جای عجیبیه حتی اگه خوبم باشی بازم هیت میگیری بدم باشی هیت میگیری کلا انگار قانونش اینه باید هیت بگیری🗿💔

    • تنها کیپاپ نیست آدم حسود همیشه هست حتی ممکنه به یه آدم عادی هیت بدن

    • حق
      مثلا جنی یه روز‌چون از بقیه اعضا پرانرژی تر بود توی کنسرت بهش هیت دادن

  • ولی تی اکس تی گروهیه که فناش فسیل شدن بخاطر آرمی های فیک

    • به عنوان یه موا کاملا تایید میکنم

  • الان میگین تی اکس تی بخاطر بی تی اس معروف شده پس ایتزی هم بخاطر توایس و استری کیدز معروف شده؟؟؟؟
    منطقتنون🚮

    • نظر من نیست که نظر نیتیزن هاست و هیتاشون

    • وو منظورم نتیزنا بود صاری

  • خدااایی کجای جنی لیزی دنسره من فلسفه ش رو نمیفهمم.😐😐😐😐😐
    فقط منطق هیتاشون.چون جوایز زیادی دارن؟.الله اکبرررر

    • من فک کردم نوشته لیدی دنسر🤦‍♀️

    • 😂😂😂😂

    • من میگم نیتزن ها شی*شه میزنن باور نمیکنید🤡

    • شیشه کمه ها

    • ببخشینا شاید ضایع باشم ولی لیزی یعنی چی؟

    • اشکال نداره بابا
      لیزی یعنی تنبل.لقبیه فیک فن ها و هیترها و نتیزنا برای اذیت کردن جنی بهش دادن
      جنی واقعا خیلی خوب میرقصه حتی توی دوران کارآموزی میگفتن از همه ی کارآموزا بهتره
      فقط چون توی چند تا کنسرت واقعا حالش خیلی بد بوده یا لباس تنگ که نمیشد باهاش حرکت کرد رو بهش داده بودن و نتونسته بود خوب برقصه،بهش این لقب رو دادن.

    • واقعننننن
      ینی به خودشون لقب منطقی میدن بعد این منتطقشونهههه؟؟؟ 💔😐

    • هعی....
      خرن دیگه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.