3 سال پیش 4 اسلاید 299 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (8)
  • دقیقا همین طوره

  • دقیقا:)))

  • الان چه ربطی دارن علایق شاید من درونگرا برو ترجیح بدم یا شاید یک برونگرا اتاق خودشو دوست داشته باشه تستت اساس و پایه نداره اول برو بخون و یاد بگیر بعد بیا تست بساز نه همینطوری الان داره میگه تو درونگرایی ولی من برونگرا قبل تست معتبر دادم تایپ estp یعنی برون گرا ولی علایق یک درونگرا رو دارم خیلییییی تست بدییی بوددد🤢🤢

  • آفرین دقیقا

  • الان دقیقا علایق چه ربطی به درونگرایی یا برونگرایی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟
    منی که میانگرا / برونگرام الان اگه بارون و برف دوست داشته باشم میشم درونگرا؟؟؟؟؟
    یا مثلا اگه یه درونگرا اینارو دوست نداشته باشه برونگراست؟!!
    بیا بیبین چیقیر دیرونگیرایی🦖💔

  • یه برونگرا هستی 🪿:)

  • خیلی خوب بید

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.