میخوایم ببینیم چقدر درونگرایین
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میخوایم ببینیم چقدر درونگرایین
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دقیقا همین طوره
دقیقا:)))
الان چه ربطی دارن علایق شاید من درونگرا برو ترجیح بدم یا شاید یک برونگرا اتاق خودشو دوست داشته باشه تستت اساس و پایه نداره اول برو بخون و یاد بگیر بعد بیا تست بساز نه همینطوری الان داره میگه تو درونگرایی ولی من برونگرا قبل تست معتبر دادم تایپ estp یعنی برون گرا ولی علایق یک درونگرا رو دارم خیلییییی تست بدییی بوددد🤢🤢
آفرین دقیقا
الان دقیقا علایق چه ربطی به درونگرایی یا برونگرایی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟
منی که میانگرا / برونگرام الان اگه بارون و برف دوست داشته باشم میشم درونگرا؟؟؟؟؟
یا مثلا اگه یه درونگرا اینارو دوست نداشته باشه برونگراست؟!!
بیا بیبین چیقیر دیرونگیرایی🦖💔
یه برونگرا هستی 🪿:)
خیلی خوب بید
🐸🌿