میشن بهترین کتابایی که خوندی:))))
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میشن بهترین کتابایی که خوندی:))))
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اس ۱ رو دارم خیلییی باحاله و اینکه بچها اصن درمورد بی تی اس نی و بخاطر اونا نخرین چن درموردش نیس درمورد ی جراح مغز و قلب ک توست جادوی خانم روت از فقر نجات پیدا مکن و جراح مشه
از خیابان میگذرم اما این بار دستی نیست که مرا نگه دارد :)
حتما تو هم خیلی به امتیاز نیاز داری🌷
پس مشکلی نیست میتونی توی نظرسنجی آخر کاربر𝕽𝖆𝖘𝖍𝖊𝖑(توی لیست دوستانم هست)شرکت کنی🌱
یه قرعه کشی ده هزار امتیازی!هرشانس فقط ۲۰۰ امتیازه.پس بدو و شانس خودت رو امتحان کن تا ظرفیت پر نشده
پین؟
دو تای اول رو خوندم
عالی
فقط یه چیزی؛
هر دو در نهایت میمریند رو برای بچه ها توصیه نمی کنم کلا بگم بخونید یک افسردگی میگیرید دو کلا مناسب برای خودمم نبود از این جهت(😂🙏💔)
اره ولی خیلی گاده
اینجا جا بچه نیست:/
حققق
ج.چ :
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا
بیوفا حالا که من افتادهام از پا چرا
نوشدارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی
سنگدل این زودتر میخواستی حالا چرا
"" شهریار ""
قلبم...
همه رو خوندم:)
واهاییی:)
گوووود،،ولی میگم مغازه ی جادویی احساس کردم عکسش بی تی اسه.درست احساس کردم؟🤨❤
درسته دلیلش اینه که بی تی اس از روی این کتاب یه موزیک ویدیو ساخته میتونی سرچ کنی
آهان تنکس💚
مغازه ی خود//کشی و بادام رو خوندم..واقعا قشنگ بودن:)مغازه ی جادویی و هردو در نهایت می/میرند هم تازه خریدم
عشقهههههه خالص من
:)