خوب گایز پست قبلی در مورد درونگرا ها بود این پست در مورد من و توعه🌝❤️
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خوب گایز پست قبلی در مورد درونگرا ها بود این پست در مورد من و توعه🌝❤️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
آمممم
خوب تو بیشتر درونگرایی🌚
شاید برونگرا نباشی ولی زندگی باحال خودتو داری و پیش دوستات برونگرا ترین میشی🌝
مرسی تست دادی قشنگمم🥹💙
تعداد پاسخ صحیح0
تعداد پاسخ غلط7
درصد صحیحشما به 0% درصد سوالات پاسخ درست دادید
پستت گود بوددد
خووووببب
تو تقریبا میانگرایییی🌝❄️
تبریک میگم تو خیلی خاصی🥨🎀
مرسی که تست دادی کیوتم⭐️🌚
اره میدونم
مني که ميان گرام چی؟
خیلی برونگرام
مایل به حمایت ؟ 🙃
آمممم
خوب تو بیشتر درونگرایی🌚
شاید برونگرا نباشی ولی زندگی باحال خودتو داری و پیش دوستات برونگرا ترین میشی�
هعیی
درونگرا
کاور>
پستت گود بود
پستت گود بود
حمایت؟