3 سال پیش 7 اسلاید 785 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (26)
  • عالی بود🌷
    ________________________________
    یه قرعه کشی ۴۰۰۰۰ امتیازی داریم😉
    هر شانس فقط ۳۰۰ امتیاز 🥳😁😇
    پس بدووو شرکت کن تا از قرعه عقب نمونی😍👌🏻
    به نظرسنجیم(قرعه کشی)سر بزنید🌱✨
    پین‌؟ادمین اگه‌ ناراحت‌ شدی‌ پاک کن

  • سه تاشو داشتم

  • مشکلات اجتماعی و روانی
    ناتوانی در برقراری ارتباط با دیگران
    افسردگی بگیر نگیر شدید ( هر چند وقت یه بار به مدت دو سه روز یا حتی یه هفته خیلی شدید دچار افسردگی میشم )
    پنیک شدن تو اجتماع ....
    و یه عالمه مشکلات اینجوری دیگه که حوصلشو ندارم بگم...

    • منم🙃

  • نصفشو داشتم
    اما در کل درونگرام

  • درونگرام و درسته من اینا رو ندارم من فقط دوستای کم ولی صمیمی دارم و ترجیح میدم توی جمع با همه آشنا نشم :»

  • من درونگرام همشونو دارم

  • خیلی جالب شده بابا درونگراها میگن من شخصیت اجتماعی دارم برونگراها میگن من از بیرون برونگرام اصلا کلا همه مخالف تایپ شخصیتیشون رو میگن😂

  • من وقتی برونگرام از درون درونگرام.
    و وقتی که جواب تستم درونگرا در میاد یهو برونگرا میشم..

  • درونگرام ، اینجوری نیستم

  • اینا رو از کجا میارید جان جدتون

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.