البته بعضیاشون رو مطمئن نیستم دبیو کردن ممکنه کارآموز باشن
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
البته بعضیاشون رو مطمئن نیستم دبیو کردن ممکنه کارآموز باشن
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تست زیبآیی بࢫد مثل خودت;
★فآلࢫڪنیںبكمیدم
ادمیں صآࢪۍ بآبت ىْْبلیغ,پ꯭ىن خصگلم؟
منی که کلاس دهمم و ۱۵ سالمه🙁این بچه ها درس ندارن مدرسه ندارم من موندم به خدا
کلا اشتباه بود طبق تاریخ تولد ۱۳ سالشونه یا ۱۴ که اگر حساب بشه به تاریخ ایران میشه ۱۲ یا ۱۱ چون تو کره برای حساب کردن سن ایرانی ها ۱ باید بیاری روی سن عادی خودت چون سن قانونی اونا ۱۹ سال هست !
هرکسی ژانویه تا ۲۰ مارس ۲۰۱۱ دنیا اومده دهه هشتادیه، بقیشون دهه نودین .
که این یعنی ۱۲ سالشون نیست متولد ۱۳۸۹ میشه ۱۴.
هرچند این پست برای سال پیشه اما بازم اون موقع میشد ۱۳
چرا قیافه من شبیه چهارمی؟ 🥰🌹
و من 12 ساله ای که گریه میکنم کیف بی تی اسی برام بگیرن😣
هیی روزگار لعنتی بامن چه کردی
دومیه واقعا بهش نمیاد 12 سالش باشه بیشتر میخوره
نگو اینا یه سال از من بزرگترن🤨🤨
الان من ۱۳ سالمه و هنوز هیچ.... نشدم
یعنی داری میگی اینا دهه نودین💀
لی یونشا اسلاید دو یک روز زودتر از من به دنیا اومده😐😐😐😐😬😬