3 سال پیش 7 اسلاید 478 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی میراکلس

نظرات بازدیدکنندگان (73)
  • اصن شما میدونین چن بار لیدی قلبشو شکسته 🥺
    اون بهترینه🥹

  • ج . چ : چون خیلی فداکاره! یعنی میشه یکی محو بشه ، تیر بخوره ، از ارتفاع خودشو پرت کنه ، دود بشه و ... فقط بخاطر کسی که دوستش داره؟🥺💔
    کت نوار مرز های فداکاری رو جا به جا کرد🙂💜

    • 🥺نگو که گریم میگیره
      اوهوم

    • قسمتی که الکس شرور شده بود
      اسم قسمت : زمان شکن🙃💚

    • نه دیگه تو اون قسمت محو شد....توی اسپشال شانگهای دود شد

    • آره دیگه فکر کنم ، ولی فکر کردم از دود شدن منظورش همونه

    • اها اوکی

  • تو هم مثل من کتدومی؟ ( به فن کت نوار میگن کتدوم🙂 )
    آخهههه من فدای اون جذابیتششششش بشممممممممم🤤
    آی قودا انقدر بچم کراشههههههه😭
    واقعا نه تنها منو و تو ، بلکه همهههه تو زندگیشون نیاز به یه کسی شبیه کت نوار دارن🙃
    خدایا یه کت نوار نصیب همه مردم جهان کن🤲
    بلند بگو آمینننننننننننن😌💜

    • اره
      🥹🥹🥹🥹
      اره خیلی کراشه🩷
      بله همه به یه کت نوار نیاز دارن❤️
      امین

  • قشنگی اخلاقش ، رفتارش ..
    فقط لیاقت توی داستانا بودن رو داره:)
    اینجا اذیت میشه

  • چون فداکاره و شخصیت پایدار و دلسوزی داره :)

  • دلم برای کت میسوزه...🥲

  • کت ژونممممم
    چون کت اصن نمدونم ... فوق العادسسسسسس
    جیغغغغغغغ.... خیلی خوبه اصنننن
    ج چ : چون با تمام وجود درکش میکنممم اخیییی بچمممممممممم
    جیغغغغغغغ

    • 💖💖💖💖💖💖💖💖

    • آرهههه خیلییییی خوبههههه

    • عررررررررررررر بچم کراش ترین موجود روی زمینهههههه🤤😭😭😭😭 عررررررررررررر😭😭😭
      من فدای اون دمش و گوشتی تیزش بشمممم😭😭😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

  • خیلی حق بود
    ولی من آدرین بیشتر از کت دوست دارم
    دلیل هم نمیدونم 🗿🗿

    • ممنون ❤️❤️
      اها خوبه💖

    • خواهش😉😘

    • 💖💖💖

    • چون لیدی باگ مسخرش میکنه و جدی نیس ولی خودش خیلی کراشه

    • نه اتفاقا به نظر من آدرین بیشتر کراشه تا کت 🗿🗿🗿

    • بله کامل درست میفرمایید

  • حق و عالییی

  • ولی پستت بی نهایت حق بود🥲♥️♥️♥️♥️

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.