سلام بچه ها من اومدم با یه تست جدید امیدوارم خوشتون بیاد لایک و کامنت فراموش نشه
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام بچه ها من اومدم با یه تست جدید امیدوارم خوشتون بیاد لایک و کامنت فراموش نشه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عالی بود اجی منم هشتادیم جواب چالشم مرینت
دهه هشتادی ام با افتخار
مرینت ، کلا باید میپرسیدی کلویی یا لایلا
منم دهه هشتادیم😋نگفتم لایلا یا کلویی چون ازشون نفرت دارم اینو پرسیدم که بدونم چقدر از گاگامی بدتون میاد منم خیلی ازش بدم میاد 😈
عالی بود
به تستام سر بزنیم داستانمو معرفی کند و بگید که کردید تا تستاتون و یا داستانتون رو معرفی کنم
کامنت و لایک فراموش نشه
کامنت = کامنت
لایک = لایک
دنبال = دنبال
فقط بگید لایک یا دنبال کردید وگرنه من نمیفهمم 😘
یه عالمه هم تست در راهه
دهیه هشتادی
مریییسسنتتتتت
من دهه هشتادیم
منم دهه هشتادیم 😁
100% مرینت. بنده دهه هشتادیم 13 سالمه😁
منم مرینت ایشالله گاگامی بمیره راحت شیم یا اصلا از کارتون حذفش کنن 😆😀منم دهه هشتادیم و ۱۱ سالم هست 😁
منم دهه هشتادیم😃😃
ج چ معلومه مرینت😐
دهه هشتادی اصل😁
و قطعا مرینت🙃😶
خوشم اومد عالی بود🙃💕
خیلی ممنون😍😍😘 منم دهه هشتادیم و ۱۱ سالم هست 😊
من واقعا دلم میخواد حتی برای یکبار هم که شده دوستام رو از نزدیک ببینم دلتنگ همشونم🤧😪😞
من مرینت رو ترجیح میدم
و دهه هشتاد هستم😊
منم همینطور الان ۲ ساله که دوستامو ندیدم 🥺😭منم هشتادیم چقدر دهه هشتادی داریم پرچم همه ی دهه هشتادی ها بالاس 😁دمتون گرم
اوهوم بزن قدش🖐
حقمونه🥺💔قدر اون روزهارو نمیدونستیم😔😭💔کرونا بهمون یاد داد قدر لحظه هامون رو بدونیم😭💔
من دهه هشتادیم💔
اره ما قدر ندونستیم منم خیلی دلم برای مدرسه تنگ شده انقدر از انلاین متنفرم که از اول سال اصلا کتاب هامو باز نکردم فوقش میفتم 🤣🤣🤣😷💔