10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چه قشنگگگگگ
سلامم منم میخوام
موهام فرفری و بلند
صورتم بین گرد و کشیده
چشام ریز و کشیده
دماغ و لب متوسط
استایل لش
دیگه نمیگیرم
زيادى شبيه بودددددد
عه خوشحالم شبیه شده
مرسیییی که بودمممم♡♡
واقعا خیلی قشنگ میکشی ولیی
ممنونم :)💗
عالی بود👀✨️
تشکر که منم بودم😅💝
نظر لطفته
خواهش🌚💗
اوه راستی....یادم رفت که کادوی که براس دستت درد نکنه بود رو برات ارسال کنم....ببخشید😅💖
تنکیو !♡
خیلی خوب می کشی !♡
ممنونن :)
♡
ممنون(◍•ᴗ•◍)❤
♡♡♡
دیگه ظرفیت واسه مارت ۴ هم تموم شد ....
سلامممم
منم میخوام منننننن
موهام موج داره (تا پایین سینه) یکمم از دو طرف کوتاه تره تقریبا تا چونم _ دماغ و لب متوسط _ چشمام هم ساده _ استایل ۴
میکشیمم ؟؟
پارت ۴ هستی :>
موهاممتوسطهحالتداره-چشمامتقریباگربهایه-لبامتقریباعروسکیه-بینیمکوچیکه-♡
توی پارت قبل گفتم گفتی برای پارت 3:)
آره اوکیه واسه پارت ۳ میزارمت
راستی استایل 4:)
متاسفانه دیر گفتی.... چون نگفته بودی و من نقاشی بقیه رو آماده کرده بودم نمیتونستم منتطر بمونم و خب استایل ۲ رو واست گذاشتم....
اشکالی نداره..:)