3 سال پیش 4 اسلاید 1,092 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (51)
  • دقت کنید بالای پست زدم «لول آسون» هیت ندید(کسی تا الان هیت نداده ولی گفتم که بدونید♡)

  • تستت‌عالی‌بود‌بیب…
    -فالو‌کنید‌به‌حمایت‌نیاز‌دارم🍜
    تستای‌آخرم‌چک‌پلیزᯤ
    ★ادمین‌ساری‌بابت‌تبلیغ
    مایل‌به‌پین؟🍙+

  • آفرین! خوب بود!

    تعداد پاسخ صحیح

    4

    تعداد پاسخ غلط

    0

    درصد صحیح

    شما به 100% درصد سوالات پاسخ درست دادید

  • آفرین! خوب بود!

    تعداد پاسخ صحیح4
    تعداد پاسخ غلط0
    درصد صحیحشما به 100% درصد سوالات پاسخ درست دادید

  • بیشتر از کیپاپ تحقیق کن😁

    تعداد پاسخ صحیح3
    تعداد پاسخ غلط1
    وات د باز فقط یه اشتباه بووودد

    • اشتباه شدههههه من اینو زده بودم «عالییی بودیی»😭😂

    • واسه ۱ از ۴ رو زده بودم بیشتر تحقیق کنن😭

    • فقط یدونه غلط داشتم

    • 😂

    • هیبی نداره😂

  • آفرین! خوب بود!

    تعداد پاسخ صحیح4
    تعداد پاسخ غلط0
    درصد صحیحشما به 100% درصد سوالات پاسخ درست دادید

  • وویونگ عضو ایتیز عه
    وونیونگ درسته 🤡🚶‍♀️

  • آفرین! خوب بود!

    تعداد پاسخ صحیح4
    تعداد پاسخ غلط0
    درصد صحیحشما به 100% درصد سوالات پاسخ درست دادید

  • اطلاعاتت مطمئنی درسته؟ زیبا ترین آیدل زن یکیش جیسوعه یکیش هم وونیونگ..

    • من مطمئن نیستم و از نظر فن ها و گوگل گذاشتم و میدونم که وویونگ و جیسو هم زیبا هستن، حتی جیسو بایسم هست و بخاطر این لیسا رو گذاشتم زیباترین آیدل کیپاپ چون که لیسا یکی از زیبا ترین ها از نظر فن ها و بقیه هست و گفتم هیت نمیدم

    • نه لاو میدونم هیت نمیدی..فقط گفتم مقالات مهم میگن جیسو زیبا ترین آیدل زن کیپاپه..و آیرین و وونیونگ هم هستن.

    • زیبا ترین زن سال ۲۰۲۲ لیسا بود قانومی.

    • ولی 2023 کی بود؟ آفرین جیسو.

    • قاتی کردم حقیقتش.

    • منم قاطی کردم، وونیونگ کیه؟اصلا لیسا کیه؟ 😂

    • وونیونگ و لیسا خواننده های اهل کره جنوبی هستن که میشه بهشون گفت ارتیست ولی ما بهشون میگیم آیدل!

    • لیسا مگه تایلندی نبود؟

    • نگفتم کره ایه..تایلندی هست ولی کره جنوبی زندگی میکنه.

  • @ته‌ته
    آفرین! خوب بود!تعداد پاسخ صحیح4تعداد پاسخ غلط0درصد صحیحشما به 100% درصد سوالات پاسخ درست دادید
    ____
    خوب

    • ʚ❄ɞ

    • هرچند همه رو درست جواب دادم و نوشت خوب اما این تست آسون بود....پس همون "خوب بود" بسه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.