سیلام 🍫امیدوارم خوشتون بیاد🍫🍬
تو ایران راههای زیادی واسه پولدار شدن وجود داره ولی قطعا هیشکدوم درس خوندن و تحصیلات نیس.
ولی اینکه وسط درس خوندن خوابمون میگیره خیلی خوبه، شما فکر کن داستان برعکس بود مثلا خواب بودی یهو وسط خواب درس خوندنت میگرفت. چه خیار.
رفتم آشغالا رو بندازم سطل آشغال گوشی ام دستم بود اشتباهی گوشی رو انداختم پریدم تو سطل آشغال دنبال گوشی هرکی از جلوم رد میشد میگفت پسر فلانیهها ببین بعد 7 سال درس خوندن کارش به کجا رسید
در زندگی زخمهايي هست كه مثل خوره در انزوا روح را آهسته مي خورد و مي تراشد مثل کار کردن و درس خوندن تو سیستم آموزشی ایران
وقتی سر جلسه امتحان معلم 2 دقیقه از کلاس میرفت بیرون همه شروع میکردن به تقلب و دور هم جمع شدن و یهو معلم برمیگشت دانش آموزا:
به یکی بدهکارم، از روز دانش آموز و پرستار تا روز اختراع آفتابه پلاستیکی رو برام تبریک میفرسته، کاش بفهمه بیشعورتر از این حرفام که به خودم بگیرم
محمد(ز) به کمرت بزنه ایشالله با این پاچه خواریت :)))😂💔
تو کلاس مجازی از یه دختره خوشم اومده هرچقدر خودمو میکوبم به پروفایلش جزوه هاش نمیریزه رو زمین
یکی تو خیابون منو دید گفت عه تو همکلاسی دوران راهنمایی من نیستی؟ گفتم یعنی انقد قیافهم تغییر نکرده که منو شناختی؟ گفت نه از خط قرمزی که با ماژیک رو کاپشنت کشیده بودم شناختم
اما من دلم برا بخور بخوراى سر كلاس تنگ شده
اما من دلم برا بخور بخوراى سر كلاس تنگ شده
وقتی اخبار اعلام میکنه امتحان های ترم دوم هم به احتمال ۹۹ درصد آنلاین هستن
معلم: تمرینارو با کناریتون حل کنید. من و کناریم که جفتمون هیچی بلد نیستیم:😂
چرا اول دبستان به ذهنمون نرسید؟
بدون تو مثل اون بچه ای شدم که تنها دوستش از مدرسه رفته و الان تنها تو حیاط نشسته به بازی کردن بقیه بچه ها نگاه میکنه
🤣
فقط اون اسلاید 15 عکسش 😐
این آرزو ها رو نکنید آغا مامان منم معلمه😐😑😂