دوستتون دارم
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
دوستتون دارم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
از اشناییت خوشحالم کیوتی ✨
مایلی به بیوم یه سر بزنی 🤍🪐
ولی تو مثل خود منی البته جز قسمت سبزه و خانواده ای میشی
خود من بودی که..😑🤞🏻💜
ی لحظه شک کردم...
سلام من لاله هستم به جز قسمت سبزه و خانواده عینن توام
آجی میشی
🥰
من ساغرم و 12 سالمه
حدس میزنم تو ... 13 سالته یا 14 خارج از اینا نیس
موهای من بلند و حالت داره😊🙃
منم دوست داشتم موها و چشام مشکی باشه♥️
مگه برای تو چجوریه
واییی چقدرشبیه منی اسمم ارغوان سنم رو نمیتونم بگم
وطرفدار بلک پینک و بی تی اسم
آجی میشی
عه منم ارغوانپ چرا که نه عاجی میشم
چالش:واقعا هیتر بلک پینکی؟اگه اینطوره،چرا؟اگرم نه،تو یه فرشته ای،خیلی ممنونم که هیت نمیدی!اینو میپرسم؛چون یه جا گفتی من هیتر بلک پینک هستم،منم اومدم ببینم واقعا هستی یا نه!
راستش یه چند وقته من میخوام کرم بریزم گفتم اینطوری بگم ببینم بلینکا چیکار میکنن.نمیدونم دست خودم نیس حالم بده .😂😂😁😁😁
من خودم یه زمانی بلینک بودم
خب لطفا کرم نریز
اونجا که گفتی،من بهت فحاشی کردم،ببخشید💔
نه اشکال نداره میخوایتم ببینم چی میشه
مرسی پس اسمت تو تستچی چیه چی بهت بگم؟🤐🤣🤷♀️🤧💜
راستش ایم خودم ارغوانه ولی دنبال یه لقب تو تستچی میگردم