5 سال پیش 10 اسلاید 856 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (26)
  • از اشناییت خوشحالم کیوتی ✨
    مایلی به بیوم یه سر بزنی 🤍🪐

  • ولی تو مثل خود منی البته جز قسمت سبزه و خانواده ای میشی

  • خود من بودی که..😑🤞🏻💜
    ی لحظه شک کردم...

  • سلام من لاله هستم به جز قسمت سبزه و خانواده عینن توام
    آجی میشی

  • من ساغرم و 12 سالمه
    حدس میزنم تو ... 13 سالته یا 14 خارج از اینا نیس

  • موهای من بلند و حالت داره😊🙃

  • منم دوست داشتم موها و چشام مشکی باشه♥️

  • واییی چقدرشبیه منی اسمم ارغوان سنم رو نمیتونم بگم
    وطرفدار بلک پینک و بی تی اسم
    آجی میشی

  • چالش:واقعا هیتر بلک پینکی؟اگه اینطوره،چرا؟اگرم نه،تو یه فرشته ای،خیلی ممنونم که هیت نمیدی!اینو میپرسم؛چون یه جا گفتی من هیتر بلک پینک هستم،منم اومدم ببینم واقعا هستی یا نه!

    • راستش یه چند وقته من میخوام کرم بریزم گفتم اینطوری بگم ببینم بلینکا چیکار میکنن.نمیدونم دست خودم نیس حالم بده .😂😂😁😁😁
      من خودم یه زمانی بلینک بودم

    • خب لطفا کرم نریز
      اونجا که گفتی،من بهت فحاشی کردم،ببخشید💔

    • نه اشکال نداره میخوایتم ببینم چی میشه

  • مرسی پس اسمت تو تستچی چیه چی بهت بگم؟🤐🤣🤷‍♀️🤧💜

    • راستش ایم خودم ارغوانه ولی دنبال یه لقب تو تستچی میگردم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.