بچه ها اسکی نرفتم از کسی ولی اگ خواستید ویتونین بزارین :) 🖇🌱
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بچه ها اسکی نرفتم از کسی ولی اگ خواستید ویتونین بزارین :) 🖇🌱
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
INFP هستم
تست گود☆
:) 🎂HAPPY BIRTHDAY TO YOU
Tnxxxxxx✨
فقط من
Enfp 💚
IXFP✌🏻
Infp 🤡
intp and infp
هم تایپیم 🌱
منم 𝑖𝑛𝑥𝑝
بححح هم تایپ💪🕯
من خواستم اینو بذارم ولی گذاشتی دیگه
میتونی بزاری گفتم کپی آزاده :)))
چون من خودم اینارو همرو از یه کانال بر میدارم ینی بنابر این خاب خودم ک اینارو درست نکردم پس هرکسی خواست میتونه بزاره :) 🌱
من دوست دارم تک باشه یعنی کسی نداشته باشدش
Enxx عم enfp و entj
𝐼𝑛𝑥𝑝
𝐼𝑛𝑡𝑝 𝑖𝑛𝑓𝑝
عه تایپدوستممم🙂🤝🏼
من داشتم اون پشت چه گناهی می کردم( estp )
یه گناهی😂🖇
منطقی بود
در یککلمه : جون
ای بابا
دردناک شد😂💔
چقدر من بدبختم هر چقدر ENFP رو میکشم نمیاد😂😂
منو نگا چ اروم اون گوشه وایسادم دارم گریه میکولم🖇++
*inxp هستم intp و infp
منو میکشییی
منو؟😂نه میام
خوبه خوبه😂😂
عرررر