کنیچیوا🤝🏻 به دومین تستم خوش اومدین امیدوارم کیفیت تست خوب باشه🙃 بریم واسه شروع
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
کنیچیوا🤝🏻 به دومین تستم خوش اومدین امیدوارم کیفیت تست خوب باشه🙃 بریم واسه شروع
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من ۷ تا درستو هیچی قلط داشتم
ولی اوتاکو بودن به اینکه انیمه هارو چقدر کیشناسی نیست
اوتاکو بودن به انیمه شناختن نیست
به علاقه تو به انیمست
موفق باشین✨️
پشمام ویژه شده
چطوری ویژه شده حجمام
سلاممنشاگردبانکپلوتوهستمنیازیبهبانکداریمابهتسودمیدیمبراتنگهداریمیکنیمشاگردقبولمیکنیمهمهیایناباامتیازهباشاگردامونهفتهای70امتیاز میدیماگرمیخوایبیشتربدونیبروتویتستاوتست"بانکپلوتو!؟"
*برای اطلاعات بیشتر به پیوی بیاید، پست در اکانت من نیست*
_ادمین پین؟
*برای استخدام، وام، استفاده از بانک،...، به پیوی بیاید *
👍👍👍
بک میدم!
پین؟
بک
ویژه شدههه؟؟
وااو
فکر نمیکردم ممد همچین چیز هایی رو ویژه کنه
تعریف بود یا تمجید؟🗿😂
هردو
تعریف و تمجید یه معنی میدن😶
6
تعداد پاسخ غلط1
خوبه...
چرا فکر میکنید اوتاکو بودن به دیدن همه انیمه های معروفه؟:/