3 سال پیش 9 اسلاید 636 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (25)
  • اوپینگگ هاناکووووووووووو خیلییی گاد بوددد

  • اوپنینگ ناروتو پرنده ی آبی....
    خیلی زیباست:)

  • توکیو ریونجرز فصل اول♡

  • من بعد از دیدن کاور:رنگوک ساننننن عررررر
    ولی تو شیtaن کش همه اوپنینگا خوبننن
    و همچنین اوپنینگ اوشی نو کو
    🤡🗿💔✔️🤝🏻

  • پستت عالی بود. همشونو موافقم ولی من اوپنینگ فصل اول اتک رو بیشتر دوست داشتم. یه حس خاصی به ادم میده ادم دلش میخواد همونجا بره تایتان بکشه.

  • جوجوتسو کایسن فصل 2 حادثه شیبویا

  • اوپنینگ های شبدر سیاه>>>>>

  • اوپنینگ اوشی نوکو
    و همچنین مای هیرو اکادمی🤝

  • رنگوک سانننن😭😭😭🗣🗣🗣🗣🗣🗣
    عررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🗣🗣🗣🗣🗣

  • ی ناظر لطفا تست های منو منتشر کنه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.