دلایلی رو که به نظرم درست و منطقی تر بود رو جمع اوری کردم بریم برای تست ناظر مرسی که منتشر میکنی♡
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
دلایلی رو که به نظرم درست و منطقی تر بود رو جمع اوری کردم بریم برای تست ناظر مرسی که منتشر میکنی♡
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بنظرتون ویژش کنم😂
مرسی بابت نظرات اینقدر زیادن که همشون رو نمیشه جواب داد.
تست عالی بودد:)))
بک میدممم...^^
ادمین پین؟')
پدر و مادر من که مشکلی ندارن
عالیه:)
نامیا رد شد از سبزه زار شما:))
گل های زیبایی دارید. لایک برای شما.
سری هم به باغ او بزنید🥲
♡♡
مامانم باهام کار نداشت تا اینکه دوستاش بد گفتن از بی تی اس
بابا و خواهرمم که به چپشونه
مامانم اصلا میگه نه پسرا کره ای نه نمیتونی فلان چون معلم چند سال پیشم از بی تی اس بد گفت گفت ببینم داری عکساشون و اینا رو ببینی گوشیتو میگیرم (●__●)
مامان بابای من که به چپشونه
خدا روشکر مامان و بابام نمیدونند اینا چیه 😙
خب مامانم آرمیه و بلینک
بابامم باهم موزیک ویدیوهاشون رو میبینم مشکل ندارن
واقعا ؟؟؟؟
اهوم