توی این تست می خوایم بفهمیم چقدر موسیقی بلدی. دیگه حرفی ندارم...
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
توی این تست می خوایم بفهمیم چقدر موسیقی بلدی. دیگه حرفی ندارم...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
از ۲ سالگیم کار میکنم شاید باورتون نشه ولی واقعا از دوسالگی
منم همینطور
☆
جهت حمایت از شما عالی بود 🧸🩷
دو تا درست، میخوام برم ویولنسل
آفرین خیلی خوب بود.
چالش:ساز مورد علاقت چیه؟
تعداد پاسخ صحیح4
تعداد پاسخ غلط0
درصد صحیحشما به 100%
8 ساله پیانو میزنم
سنتوووووووور ۶ ماهه میزنم
ماششالله😶🤌🏻
مرسی
ج چ : گیتار 🎸🎧
آفرین خیلی خوب بود.
چالش:ساز مورد علاقت چیه؟
تعداد پاسخ صحیح4
تعداد پاسخ غلط0
درصد صحیحشما به 100
ج.چ:پیانو
تو هم داری میری مدرسه؟
😂😂😂😂😂
آره من تازه تیزهوشان میرم😊
۳ سال پیانو میزنم
۵ سال🙃
چالش: گیتاریستم خودم و گیتارو دوست دارم🌚👍🏻
ج چ. گیتار خیلی دوس دارمم
منم مخصوصا گیتار برقی 🎸🎸🎸🎸🤩🤩🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍😍😍
هییی ارهههه