5 سال پیش 6 اسلاید 215 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (47)
  • من بهمنی نیستم من آبانیم 😅😅

  • اقا تو چقدر از کلمه عشق استفاده کردی(بیخیال)
    منم بهمن به دنیا پا گذاشتم.........ولیییییییییییییییییییییییییییییییی هرگز واس اینکه بهمن ماهی ام شخصیت انتخاب نکرده بودم.....ایول بابا....تستت محشر بود

  • یا میگی کراشت کیه یا دیگه ....هیچ تهدیدی ندارم بکنم
    بگو لطفااا😖😐😫

  • عاقا یه تستی بساز حوصلم جر خورد هیچکس تست نمیسازه :/

  • واااااااای خیلی خیلی ممنون من خیلی وقته منتظر این تست بودمممم🥰🥰🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😚☺

    با پنجیمه کاملا موافقمم ...😃😄 با بهمنیا کلا خیلی خاصیم😎😎🤠

  • ای خداااااا آخرین کامنت اینهههههه
    اوووففففف وقتی فکرت درگیر یه انیمه عاشقانه همین میشه😐🔫😂

    • هاهاااهاهاهاها......منم

  • داداش میشی؟
    من
    محمد
    ۹
    تهران هستم

    • اره
      من
      حسین
      اهواز
      ۱۴

    • خوبه از من زیاد بزرگ نیستی
      داداش حسین 🤔
      متولد چه ماهی هستی؟

    • فروردین
      میدونم با من نبودی ولی عاشق کرم ریختنم
      ببخشید

    • متولد ۲۲ فروردین میباشم شما چی

    • منم همینطور😂😂😂😂
      دختری؟یا پسری؟
      فک کنم قبلا جنسیتتو میدونستم الان یادم رفته😐💔

    • بهار بیا از ایجا بریم این دوتا بد بخ داشتن حرف میزدن ما هم مث چی اومدیم زر زر کردیم بیا بریم

    • من ۱۹ آبان

    • کجا برویم😐🍒😂😂

    • به کجا چنین شتابان😐✊🏻😂

    • گورمان را گم میکنه ایم
      بیا بریم انقد شاعری نکن واس من

    • 😐🚶🏻‍♀️😂😂😂

  • Last blood
    بلاخره آخرین کامنت💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻😐🔫😂
    اونایی که فری فایر بازی میکنن دیدن تو لابی اولین نفرو که میکشی میگه First blood
    عاشق اون موقعم😐🔫😂

    • شد ۹ تا

    • آره میدونم آخه یکی از کامنتام منتشر نشد با اینکه چیز بدیم توش ننوشتم☹

  • عاقا کی فری فایر بازی میکنه

    • من کالاف بازی می کنم

    • منم کالافو نصب کردم ولی واسم باز نشد😐💔
      البته چون از اولشم فری فایر بازی می‌کردم مشکلی باهاش نداشتم

  • شتتتتتتتتتت حوصلم 😐🔫

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.