فرد جوانی به نام پلینی (Pliny) تکلیف در منزل را مطرح کرد و از پیروان خود خواست تا جهت بهبود مهارتهای گفتاری خود، تکالیفی را در منزل انجام دهند. نتایج بازخورد فعالیت آنها در منزل بسیار چشمگیر بود. پس از آن، این روش توسط سایر مربیان نیز مورد استفاده قرار گرفت.
در سال 1905 معلمی ایتالیایی به نام روبرتو نویلیس (Roberto Nevilis)، جهت تنبیه دانشآموزان خود از این روش استفاده کرد. او عقیده داشت تنبیه، فرصتی را برای دانشآموزان فراهم میکند تا بدون عجله کار خود را انجام دهند. همچنین، دانشآموزان مجاز به انتخاب زمان بهینه برای انجام تکالیف خود هستند و برنامهریزی مستقل را فرا میگیرند. از سال 1905، این روش، بهبود و کارایی محسوسی در سیستم آموزشی ایجاد کرد. در پایان قرن نوزدهم تغییرات چشمگیری در سیستم آموزشی به لحاظ تغییر در میزان دفعات و نوع مشق شب رخ داد که بر کیفیت آموزش تاثیرگذار بود
اگه حمایت کنید
پارت دوشم میزارم🗿
اونی که مدرسه را ساخته خوب بوده ولی مشق شب افتضاحه
هرچی فحشه تقدیمشون.
بدن میت حرمت داره نگید😂
هرچی فحش هست برای این دوستان عزیز🥰🥰
الو پلینی خودتی؟گوش کن من رضام.....
اوکی مدرسه هه خوبه میشه کنار بیای وگرنه هیچی حتی کار کردن با این گوشیم یاد نمیگرفیتم...الان زنگ زدم دورچی رو پشت بوم منتظر اون یارو مشق شبیست😂💔
عرررر آلبوس شهید شد😭🍡🍡؟
گ...و..... ه تو خاک جفتشوننننننن
بخاطر اینا الان محبورم دوکیلو مشق بنویسمممممم
جررر😂
مخصوصا اون که ناله مشق شبهههههه
ج چ: زنگ زدم دورچی، بالای پشت بوم منتظرشونه الان.
😂
😅
عه لوکی تو چرا همه جا هستی اخه😔😂
فقط زنده میخوامشون