3 سال پیش 10 اسلاید 1,115 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (48)
  • ووییی ارن>>

  • تویا و فئودور>>>>

  • ولی‌توموراازدابی‌هم‌جاذاب‌تره.
    نیکولایم‌هست.

  • نی نی نیکولای؟

  • آکازا چاننننننن

  • موزانییییی

  • چویاااااا!مافیاییه دیگه🙂💔ولی خب...من تنها کسیم که از فئودور متنفرمممممم.درسته خوش قیافس ولی کلا از شخصیتش (به جز قیافش،اعتراف میکنم خوبه)متنفرممممممم.به خاطر کاری که کرد

    • ولی فئودور کراشمه:))

    • خب واییییی چرا اونکارووو کردددددد

    • ولیییی

    • هرکاری کنه بازم کراشمعههههه

    • یعنی اون با دازای چه مشکلی دارهههه؟خب یکی دیگه رو میکشتییییییییییییی؟هیروتسو رو مثلا.یا اون هیگوچی ای که مث چسب به اگوتاگاوا چسپیده.

    • شور دازایو در اوردین بمولا

    • چرااا؟؟

  • اژدهای آسمانی دون کیشوت دوفلامینگو

  • عهههه
    اون شیطانه بود قبل آکازاها... اونم خیلی کراش بودددد... و دوما هممممم
    و همچنان نیکولای هممم و دازای در پانزده‌سالگی که خودم قربونش بشمم

    • نیکولایو یادم رفت حقیقتاا😂🌚اما دازای بچم الان بچه خوبی شده

    • ولی پونزده‌سالگیش اصا گاد بود🚶🏻‍♀️

  • البته کلا مافیای بندر تو فصل ۴و۵ ویلن نبودن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.