اشتباهی که من کردم
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اشتباهی که من کردم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من پارسال یدونه فیشر آوردم
اسمش پسته هست.وقتی آوردمش یه ماهش بود. چند ماه پیشم یدونه صورت هلویی آوردم که بهش میخوره دو سه سالش باشه
اوایل پسته از صورت هلویی میترسید ولی الان توی یه قفسن
معمولا با هم خوبن، ولی بعضی وقتا هم دعوا میکنن
پیش هم میخوابن ولی زیاد دعوا میکنن
دعواشون شدید نیست ولی صورت هلوییه زورش پیشتره
مشکل اینجاست که پسته من رو جفت خودش میدونه
من حتی نمیتونم از قفس بیارمش بیرون
چون خیلی خیلی زود میخواد روی دستم جفت گیری کنه
به نظرت چیکار کنم؟😭
فیشره تو دورانیه که باید براش جفت خرید، صورت هلویی برای فیشر جفت مناسبی نیست چون جفت نمیخورن و از هم بدشون میاد، و اگه جفت بخورن نتیجشون میشه اونی که تو پست گفتم، پس باید یه فیشره دیگه بخرید🌚✅💔
واییی نهههه یعنی الان همه بچه های فیشر و صورت هلویی من هیپریده و نمیتونن بچه بیارن؟؟؟ پنج تاشون؟؟؟ چه خاکی تو سرم بریزم مننن
عیوایییی...🌚💔💔💔💔💔💔
متاسفانه اره...حداقل الان تجربه داری دفعه بعد فیشر و صورت هلویی جفت نمیزنی🌚✅💔💔💔💔💔💔
آره با تشکر از مطلب خوبت😭💗💗
خواهش🌚💖
💗🌹
عه اسم پرنده ی منم لیموعهه😂😂😂😂
البتع من مرغ عشق دارم
عههه 🌚💖
انتظار🙃🤗
سلام طوطی جون😊
من همون پارمیس هستم که دیشب برات ۴۰ امتیاز فرستادم
اینجا شعبهی دومم هست که تو آپارات با همین عکس و همین اسم اونجا هم اکانت دادم
من ملنگو دارم 💜
ملنگوها رو خیلی دوست دارم❤
اره خیلی کیوته💜
عررررررر💔😭
من عروس هلندی دارم🥲🤍
هیپرید نیست شیطونه همش میرقصه و آواز میخونه 😅
عزیزم طوطی خیلییییی گوگولیه🦜💚
❤️❤️❤️🐦🐦
اصلا حیوون خونگی ندارم البته اگه برادرام حساب نکنیم😂😐
طوطی برزیلی خوشبختانه هیپرید نیست ( با توجه به نوکش ) ولی جنسیت شو نمی دونم فقط می دونم به بلوغ رسیده
برای جنسیت باید ازمایش دی ان ای بده
ممنون یه سئوال آزمایش دی ان ای خون می خواد یا پر ؟
بعضی دامپزشکی ها پر بعضی دامپزشکی ها خون ولی پر بهتره