حوصله ام سر رفته بود ی چیز ساختم
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
حوصله ام سر رفته بود ی چیز ساختم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
با کمال میل برات لالایی میخونم چویا جون
میگم یه چیزی کیا رای میدن واسه دازایم همین سوالاتو بنویسه ببینیم طرفدارای اون چیکار میکنن 😑
از سازنده تعریف خاصی ندارم چون کروشهمو یکمی مسخره کرد
دیگه انتظار نداشتم بهم بگه لالایی بخونم واسش 😐
میشه از موری سان بسازی
دازای رو بساز
از دازای بساز
تستت خیلی خوب بید
باش کیوتم ❤️
لالایی
سه بار ویرایش دادم 🌚
چیزای خویش پرید اصن امتیاز ها هم بهم خورد 🤌
پست نمیکردن🤌
خیلی عالی بودد از اکوتاگاوا و دازای درست کنننن❤️❤️❤️
چشم کیوتم 💜
بله بنده برم لالایی طراوت کنم
تلاوت.
عه راست میگی طراوت که معنیش یه چیز دیگس😂😂😂
وقتی ساعت دو شب تست انجام میدی:
ی مدل دیگه جواب بدید متفاوت میش🤡
والا همش یکی بود ک