این تست به شما می گوید که چقدر اوتاکو هستید
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این تست به شما می گوید که چقدر اوتاکو هستید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کاور رو دیدم یاد نانائو افتادم😅
دختر تو خودت انیمه نیستی ؟😄
البته که هستم😂✨
دختر تو خودت انیمه نیستی 😄
یوهووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
هکی اوتاکوی به این کامنت یک پاسخ بنویسه بگه
ساسایگو ساسایگو شینزووو ساسایگوووووووووووووووووو
دختر تو خدت انیمه نیستی؟؟
والا فقط جوابای اشتباهو حذف کردم 😂😂
دختر تو خودت انیمه نیستی؟
ایوللللل
میدونستم هستم
اسلاید 6 چه انیمه ایی هست؟
شاید باشم نمد :)
دختر تو خودت انیمه نیستی 😄
این یعنی چی ؟
یعنی خوب زدم؟
آره 🙂
دختر تو خودت انیمه نیستی 😄
نمیخوام پز بدم ولی شبیه انیمه هام🥲
دختر تو خودت انیمه نیستی 😄
اوممم خیلی راحت بود امیدوارم سخت تر شه