به نظرتون چی بگم؟ اصلا چی دارم که بگم. فقط لایک، کامنت، نظرتون در باره ی تستم همین❤️
10 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
به نظرتون چی بگم؟ اصلا چی دارم که بگم. فقط لایک، کامنت، نظرتون در باره ی تستم همین❤️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چالش: بی تی اس یا دوست صمیمیت؟ خیلی سخت شد دیگه شاید بی تی اس نمد
من همه اینارو درک میکنم و همه اینارو انجام دادم چون یه آرمی واقعی هستم وبیشتر ۶ یا۸ ساله ارمیم
بتص
ج چ:هردو رو برمیدارم
اگه دوستمو بردارم نمیتونم بی تی اسو فراموش کنم
اگه بی تی اسو بردارم شریک دیوونه بازیام رو از دست دادم
پس هر دوشون رو میخوامم😃💜🌌
چالش: بی تی اس یا دوست صمیمیت؟
دوست صمیم سا بی تی اس 🥴
خیلی سخته دوست صمیمی 7 ساله باهم دوستیم و وابسته ی هم هستیم 💙
و بی تی اس 3 ماهه ارمیا شدم ولی این سه ماه رو مثل 30 سال بهشون وابسته شدم💜
سخت هههه😭