5 سال پیش 26 اسلاید 1,204 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (64)
  • وااای جرررر اع رو من ساختن😐

  • بابا اینا چیزی نیست برید خداتون رو شکر کنید
    تو کلاس ما دختره خانم رو خانم جونم صدا میکنه
    بعد سوال هم داره میگه خانم ببخشید اجازه هستتتتتتتتتتت 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 انگار داره با دوستش حرف میزنه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂با
    این حال شاگرد تنبله کلاس هست انقدر خودشیرینی میکنه 😂😂🤣🤣🤣😆😆😆😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑دلم میخواد از برج شانگهای چین پرتش کنم پایین😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😐😶☹️☹️باز م
    مرسی خیلی خوب بود

  • خیلییی باحال و خوب بود مرسی😂😂🔮💜

    • قربونت نفس خیلی ممنون😂😂💋💋💋💋💜💜💜💜💜💜💜💜😍😍😍😍💋💋💋💋💋💋💋💋

  • راستش من خودم از اون خود شیرینام .
    ولی یه دوست دارم دیگه آخر خود شیرینیه 😤
    من ۳۰ درصد خودشیرین اون ۱۰۰ درصد خود شیرین .
    وقتی وویس میده و میگه خانم خیلی دلم براتون تنگ شده ، من از اینجا خودمو می کشم که چرا این این قدر خود شیرینه 😓😂😂😂😂😂😂😂😂😂💖
    ممنونم من هزار بار این تست رو انجام می دهم .💖💗💞💕
    عااااالیه کیوتم لازم بساز بخندیم .😉😉😉😃😊

    • وایی دقیقا منم تو کلاسم خودشیرین زیاد دارم😂😂😂😂😂
      مرسی کیوتم لطف داری چشم حتما😘😘😘😍😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💋💋💋💋💋💋

  • وای همش راست بود مخصوصا ۸ و ۱۰ و ۱۳ و ۱۵ یعنی ببشتر روستای من خود شیرینن حالم از شون داره بهم موخوره😐

    • 🤣🤣🤣🤣👌👌👌دقیقا
      مرسی عزیزم که تستو دادی😍😍😍😘💜💜💜💜💜💜💋💋💋💋

  • ممنونم عااااااالی بود .
    چالش : دومی 💖

    • مرسی عزیز دلم💜💜💜💜💜😘😘😘😘💜💜💜💜💜💜

  • با اینکه تو بنگتن بایس ندارم و عاشققققق همشونم ولی حاضرم به دست بایسم بمیرم😊

    • ممنون که تستو دادی کیوتم😍😍😍😘💜💜💜💜💜💜💜💜💜
      دور ازجون😂😂😂💜💜

  • حاجی منی که آرمی نیستم هم زندگیم دقیقا همینجوره🤣🤣🤣🤣🤣
    دمت گرم عاااااااااالی بود🤣
    میگم آرمی نیستم منظورم این نیست که هوادار گروه دیگه ای باشم یا هیتر
    اتفاقا بعضی وقتا آهنگای کره ای گوش میدم.ولی نه لزوما بی تی اس،بلکه از همه ی گروهای کی پاپ

    • خیلی ممنووووون🤣🤣🤣🤣💜💜💜💜💜💜💜💜😘😘

  • ما ۱۰ تا از این خود شیرینا سر کلاس داریم
    انقدر ازشون بدم میاد

    • دقیقا✌✌😐😐🤣🤣🤣🤣🤣
      ممنون که تستو دادی کیوتم😘😘💜💜💜💜💜

  • 😂😂😂😂
    چالش : ۲

    • منم🤣🤣😂😂😂
      ممنون که تستو دادی کیوتم😘😘💜💜💜💜💜💜💜💜💜

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.