3 سال پیش 7 اسلاید 354 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (65)
  • قبول شدی؟

  • فایتینگگ

  • اطلاعات ندارم ولی فایتینگ:)من همیشه پشتتم اینو بدون:))

  • و اینکه تحمل دوری از خانواده رو داری مگه نه؟اگه مداشتی باشی خیلی اذیت میشی

    • اونجا حداقا هفته ای ۱ بار یا بعضی کمپانی ها ماهی یکی دوباره اجازه میدن با خانواده صحبت کنیم

  • و اینکه اگه پوست حساسی داری به کمپانی بگو میکاپ سنگین نکنه

  • خب،اول بگم خیلی روش فکر کن تا مثل خیلی ها پشیمون نشی. دوم که یاید بهت‌ بگم اگه دختری کموانی جی‌وای وی بهترینه. سوم که اشتیاق خودت رو از دست نده و فوق‌العاده تمرین کن. چهارم تو سایت های معتبر (نه تستچی و....)دنبال راه های ادیشن باش.همچنین اگه ازت پرسیدن کیپاپری بهتره بگی نه ولی بیشتر گروه ها رو میشناسم

    • اره قبل اینکه بریم کره باید درباره خودمون براشون بنویسیم

  • بعضی کمپانی اصن اجازه عمل زیبایی نمیدن ولی بعضیا هوشتی هوشتی میگن عمل کن

  • و اینکه اگه بفهمن به خاطر بایستون ادیشن دادی همون روز همون ثانیه نمیفهمین چجوری شوتتون کردن اگه شما ۴ سال کارآموز بودین ولی اخراج شدین باید به هردلیلی قرضتونو بدین

  • و در دوره ی کاراموزی چیزی به کسی نگید چون ممکنه شمارو اخراج کنن و برگردین الان دیروز تو اخبار گفتن به کسایی که زیر ۱۸ سال هستن پاسپورت میدن ینی به کسایی که مثلا ۱۲ یا ۱۳ ساله هستن ینی تنهایی میتونید برید ولی باباتون باید امضا کنه که بهتون پاسپورت بدن همیشه اول باباتونو راضی‌کنید

  • وضع مایمون هم خوبه ولی کمپانی ها به کارتت اگه بخوای پول واریز میکنن ولی ایران بفهمه ممنوع‌الخروج میشی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.