3 سال پیش 7 اسلاید 2,187 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (56)
  • بک میدم +💙
    بک میدم +💙
    بک میدم +💙
    بک میدم +💙

  • بک میدم پین؟

  • اصلا نتونستن بخونم هم کیفیت کم بود هم رنگش بد بود

  • اوکی من قبول دارم اسپا وکال خوبی داره ولی.....یجوری درباره ی وکال اسپا صحبت کردی که انگار بلک پینک اصلا وکال نداره واین باعث فنوار میشه خواهرم

    • نهههه اصلا قصد مقایسه نداشتم~
      هر گروهی چه نسل ۳ و چه نسل ۴ واقعا ووکال های خوبی دارن . صرفا اگه بخاطر لباس با بلک پینک مقایسه کردم چون نیتزن ها لباس بلک پینک و بیشتر دوست داشتن .
      وگرنه از نظر اجرا فقط میخواستم روی خود استعداد های اسپا فوکوس کنم 🥲🤝

  • تشکر دارم از اونی که تستمو به این لیست kpopworld باحال اضافه کرد~~

  • خوش اومدی.تستت خیلی خوب بود.فقط نوشته ها رو یه جور دیگه بنویس لطفا.یکم خوندنشون سخت بود.

    • ویییییی میسی فدات😭😭🩷آرههه فونت و باید عوض کنم😁😂💜

  • هیچی نتونستم بخونمممم وای

    • نینینینی😭😂فونت‌ و رنگش وحشتناک بود درجریانم🥲👌میخوای برات اینجا خلاصه‌شو بگم ؟ 😭😂

    • اره بگوو

    • اولش گفتم نیتزنا خیلی انرژی اسپا رو تحقیر کردن ، گفتن حتی ار یو ردی گفتن لیسا از وینتر بهتره و بلک پینک استقامت بیشتری داره .
      بعد بحث لباسشونه که یسریا میگفتن خوبه ولی اکثرا میگفتن لباس‌شون به درد اینکیگایو میخوره نه کوچلا .
      بعد نورپردازیه که اونم منم قبول دارم خوب نبود... اس ام برای دنسرا و نورپردازی اصلا هزینه نکرده بود . خیلی رندوم بودن و الگو خاصی نداشتن .
      خوبی اجرا هم اولیش ووکال زنده شونه ، از های نوت های نینگ نینگ تا رپ جیزل تحسین شد و گفتن به عنوان گروه روکی عالی خوندن.

    • خب بقیه‌ش جا نشد😐😂
      دومیش مدیریت خوبه ، خودشون سعی کردن انرژی بالا باشه ، خوب برقصن ، ویژوال خوبی داشته باشن و باوجود آهنگای کم خودشون استیج و نجات بدن.
      بعدیشم بحث حضور در صحنه و استیج پرزنس بود که اسپا به عنوان گروه روکی خیلی خوب روی دنس‌شون کار کرده بودن و اعتماد بنفس خوبی داشتن و اینا خلاصه~~

  • خوش اومدی به تستچی امیدوارم بهترین تست و بازدید ها رو داشته باشی + 😉🐰

    • فدایت🩷🥲مرسی اینقد خوبین🩷🥲

    • خواهش میکنم _ حمایت نیازه ( منظورم اینه که همه باید از همديگه حمایت کنیم +)💙🌸

  • بزور خوندم
    کاش مشکی میزاشتی

    • میسی که گفتی🥲👌واسه بعدیا مشکی میزارم😭😂

  • من خیلی نتونستم بخونم متن رو از این به بعد یه رنگ دیگه بنویس به نظرم♡

    • آری آری من خودمم تست و دیدم کور شدم🥲😂😂...

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.