این آخرین قسمته ^^امیدوارم خوشتون بیاد💕💖
18 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این آخرین قسمته ^^امیدوارم خوشتون بیاد💕💖
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تست خوبی بود🙂🌱
1_لایک شد،
2_فالو شد،
3_کامنت گذاشته شد.
تبریک میگم شما حمایت شدید♡🌱
#جهت حمایت بیشتر✨🌹
بک میدم.
پین ادمین قشنگ؟
بک میدم.
پین؟🥺
ناراحت شدی پاک کن🤧🙂🫂
چرا من بدبخت، باید کتک خور باشم؟
(هم تایپم کتک خوره، هم خودم)
انقد از estp بد نگین، بر میخوره بهمون.
شرمنده ،جدی نگیر و قصد بد گفتن نداشتم تایپت اتفاقا تایپ خیلی خوبیم هست^^👍🌸
ببخشید زود قضاوت کردم (:
نه بابا این چه حرفیه^^🫂💖
یلدات مبارکککککککک ❤️💚❤️💚❤️💚💚❤️🫂🫂🫂🫂🫂🩵🩵🩵🩵🩵💕💕💕💕💕 😘😘😘😘
مرسیی ^^💖🫂🌸،من خیلی شرمندم تازه پیام رو دیدم با تاخیر یلدای تو هم مبارکککککککککککککککککککککککککککککک^^🌸🌸🌸🫂🫂🫂💖💖💖🎉🎉🎉
میشه از تایپ estj هم بزاری؟🥲💔
اگه بعدا حوصله داشتم حتما^^💖💖💖
مرسی که کامنت دادی^^💖💖💖💖💖
طبیعیه من رو تایپ خودم کراشم؟😂😂😂😂🤲🏻
طبیعیه😂💖
مرسیییییی که کامنت دادی💖💖💖💖💖
وای خدا من روی intpکراش زدم 💖💜🤧
💖💖💖💖💖
مرسیییییی که کامنت دادی💖💖💖💖💖