همین دیگه •-• یه مشت میم که یکم بخندیم چون مدارس داره شروع میشه همه افسرده ان :»
20 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
همین دیگه •-• یه مشت میم که یکم بخندیم چون مدارس داره شروع میشه همه افسرده ان :»
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یه راکن بهتون اضافه شد
جا هس؟ 😂
بیا بیا جا زیاده گلم 😀💅
فالو=بک
پین؟
نظرم به اسلاید یک: بالاخره کفش ست ماسکه پیدا شد🤌🏻🙂
وایسا ببینم نکنه طرح ماسکه رو از اون کفشه الهام گرفتن😨
عاخه نه میدونی کار ایلومیناتیه 😀💅
ای ایلومناتی کرافت😂
اس آخر همچی توش هس...بولینگ...چنگک...
دوکطور 😀💅
اس ۶ من فلوت میزنم و میخوام اینارو بک.شمممم😦😦😦😦😦
آخه داوشم ...
تازه وارد تستچی🐈⬛
با پیژامه مشکی بیا تو و راحت باش🐈⬛
اینجا موسیقی کلاسیک پخش میشه با من همراه میشی🐈⬛
از همه چی فعالیت میشه🐈⬛
نیازمندم به یه زره کوچولو امتیاز و حمایت🐈⬛
مایل به پین؟
اگه هم میخوای پاک کن🐈⬛
پیژامه مشکی ندارم... کلاسیک هم گوش نمیدم 😀💅
خو چه کنم؟
اسلاید اخر: تفنگه اوکی، اون اردک کوچولوها و اون چیزای بلینگ کوچولاها چی میگن؟؟ اونام هیچی بیل و اون چنگک چی میگن اون بالا؟؟ تازه اون بیل و چنگکه قرمز ابین بقیشون چرا سفید ابین😂😭😂💔🤌🏻
وای فقط اون عصر جدید😔💅
من راکونم🦝
بک میدم🦖
به راکون جدید خوش امد بگین 😐
تستت خیلیییی حق بودددو🤝🏻