سلاممم این دومین تستمه لایک کنین کامنتم یادتون نره:)💕
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلاممم این دومین تستمه لایک کنین کامنتم یادتون نره:)💕
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
های گایز👈.کارمند بانک Nazanin♡داخل بانک Nazanin♡ میتونید حساب باز کنید وام بگیرید و ... نیاز به کارمند داریم حتما سری به اکانت Nazanin♡بزنید و وارد نظرسنجی بانک بشید و اگر سوالی دارید بپرسید و میتونید درباره کارمند شدن سوال ببپرسد😉❤❤تستت عالی بود❤🧡پین میکنی تلو خدا😊
کاربر Sherlock
خوش بحالتون من اکثر فوبیا ها رو دارم
مار ارتفاع عنکبوت جاهای تنگ و تاریک حتا از مردم فوبیا دارم😐💔امیدی به من نیس
من از سوسک میترسم عین سگ
همه ترس از بدون تلفن همراهم دارن 😂
هیچ کدوم ندارم
نه ندارن
من چروفوبیا(ترس از شاد بودن)دارم
ها؟چرا مگه چه اتفاقی میفته نکنه گناهه؟😑🤔
نه کسایی ک همچین فوبیایی دارن باور دارن بعد از شادی اتفاقات بدی براشون میفته و این بارها ب من ثابت شده برا همین همچین فوبیایی گرفتم
من یه مدت همچنین فوبیایی داشتم
ترس از بدون تلفن همراه بودننننن😂😂😂🗿
کی اینو نداره اخه؟ 😂😂😂🗿
من ندارم
پولو فوبیا های عزیز می خوام کمکتون کنم پول هاتون رو بدید من بعدش راحت زندگی کنید 😂😂😂 نفری ده هزار تومان هم بدید اگه ۱۰۰۰۰ نفر باشید برام کافیه
😂😂😂
من عین جیهوپم، از زمین و زمان میترسم👌👌😐😐😐🤣🤣🤣🤣🤣