3 سال پیش 5 اسلاید 1,085 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی اطلاعات عمومی

نظرات بازدیدکنندگان (33)
  • های گایز👈.کارمند بانک Nazanin♡داخل بانک Nazanin♡ میتونید حساب باز کنید وام بگیرید و ... نیاز به کارمند داریم حتما سری به اکانت Nazanin♡بزنید و وارد نظرسنجی بانک بشید و اگر سوالی دارید بپرسید و میتونید درباره کارمند شدن سوال ببپرسد😉❤❤تستت عالی بود❤🧡پین میکنی تلو خدا😊
    کاربر Sherlock

  • خوش بحالتون من اکثر فوبیا ها رو دارم
    مار ارتفاع عنکبوت جاهای تنگ و تاریک حتا از مردم فوبیا دارم😐💔امیدی به من نیس

  • من از سوسک میترسم عین سگ

  • همه ترس از بدون تلفن همراهم دارن 😂

  • هیچ کدوم ندارم

  • نه ندارن

  • من چروفوبیا(ترس از شاد بودن)دارم

    • ها؟چرا مگه چه اتفاقی میفته نکنه گناهه؟😑🤔

    • نه کسایی ک همچین فوبیایی دارن باور دارن بعد از شادی اتفاقات بدی براشون میفته و این بارها ب من ثابت شده برا همین همچین فوبیایی گرفتم

    • من یه مدت همچنین فوبیایی داشتم

  • ترس از بدون تلفن همراه بودننننن😂😂😂🗿
    کی اینو نداره اخه؟ 😂😂😂🗿

  • پولو فوبیا های عزیز می خوام کمکتون کنم پول هاتون رو بدید من بعدش راحت زندگی کنید 😂😂😂 نفری ده هزار تومان هم بدید اگه ۱۰۰۰۰ نفر باشید برام کافیه

  • من عین جیهوپم، از زمین و زمان میترسم👌👌😐😐😐🤣🤣🤣🤣🤣

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.