بایس و بایس رکرم از هر گروه
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بایس و بایس رکرم از هر گروه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
انیوو
دوستان حقیقتش این سومین تستی بود که ساختم ولی اون دوتا هنوز تو صف برسیه این زودتر منتشر شد
عههه یه استی دیگه یافتممم D:
اون وو لا.مصب خیلی کراشه ...
عررررررر بایسامون تو استرو و استری کیدز یکیننننن
هق...مونبین حتما هق...تو اون دنیا راحت تره و هق...بهش خوش میگذره من باور دارم:)
🥲💔🙏
🇰🇷🇰🇷
🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷 فور اور
نه هنوز تو صف بررسیه
اخی
متاسفم بیب 🥲🙏
ادیت هات عالی هستن🥹
منم دوست دارم ادیت هات رو یاد بگیرم🥹
ممنونم 😵💚
من فقط با اینشات اینکار هارو میکنم 😑
خودمم🥺🫶🏻
منم بایسم فلیکسه😭
لی فیلیکس = مرگ من 😵🙂
هعی حف
منظورم: هعی حق* بود🤌😐
عععع بایس منم فلیکسه . خوشبختم😁🌱
کیوتی شرمنده تستاتو ندیدم چن وقتی بود کلا به تستچی سر نمیزدم
مشکلی نیست بیب منم منتظرت بودم 💟
تستت هنوز منتشر نشده 😐
تو استری کیدز و استرو بایس هامون یکیه😍راستی به تستچی خوش اومدی ۱۰۰۰ تا امتیاز برات زدم❤️💖
چه جالب 😃
مرسی 🥰الان سر میزنم
❤️❤️💖💖🦋🌱