۱۰ تا انیمه غمگین که اشکتونو هم درمیاره👈🏻👉🏻🥺
11 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
۱۰ تا انیمه غمگین که اشکتونو هم درمیاره👈🏻👉🏻🥺
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
های تستت عالی بود❤️
تازه وارد تستچی شدم ممنون میشم ازم حمایت کنی و واسم امتیاز بریزی💗💗
مایل به پین زیبا؟:)
و مدفن کرمهای شب تاب این انیمه خیلی گریه داره من هر بار میبینم گریم میگیره اگر میخواید زار زار بکنید این انیمه رو ببینید🤌🦫
وقتی مارنی آنجا بود
اوهوم
عالی بود. خیلیاشو دیده بودم ولی می خوام پانکراستو بخورم و نام تو و صدای خاموش خیلی غمگین نیستن. ولی انیمه ی انوهانا، دروغ تو در اوریل، خاطرات پلاستیکی خیلی غمگینند.
کلا همشون غمگین بودن🥲😂
اره ولی گریه ی ادم رو در نمیوردن
به نظرم مدفن کرم های شب تاب و جنگل کرم های شب تاب هم می تونستن باشن.
ندیدم اونارو👈🏻👉🏻😂😭
من یر میخوام پانکراستو بخورم کلیییی گریه کردم
همشو دیدم ولی فقط سر
نامتو و سایلنت ویس و میخوام پانکراستو بخورم و
بنانافیش
یعنی بنانافیشی که نبود عررررر زدم👺😭
تو بهترین انیمه های غمگین۲ میذارم👈🏻👉🏻🥺
🫂🍻
🫶🏻
بیشترشو دیدم خیلی خوبن
اوهوم🥺🫶🏻
من هیچ کدوم رو ندیدم😂
خوشبحالت🤣👌🏻
من حماسه وینلند را دیدم و به نظرم قشنگ بود
اوهوم🫶🏻