3 سال پیش 11 اسلاید 674 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (25)
  • های تستت عالی بود❤️
    تازه وارد تستچی شدم ممنون میشم ازم حمایت کنی و واسم امتیاز بریزی💗💗
    مایل به پین زیبا؟:)

  • و مدفن کرم‌های شب تاب این انیمه خیلی گریه داره من هر بار می‌بینم گریم می‌گیره اگر می‌خواید زار زار بکنید این انیمه رو ببینید🤌🦫

  • وقتی مارنی آنجا بود

  • عالی بود. خیلیاشو دیده بودم ولی می خوام پانکراستو بخورم و نام تو و صدای خاموش خیلی غمگین نیستن. ولی انیمه ی انوهانا، دروغ تو در اوریل، خاطرات پلاستیکی خیلی غمگینند.

    • کلا همشون غمگین بودن🥲😂

    • اره ولی گریه ی ادم رو در نمیوردن

    • به نظرم مدفن کرم های شب تاب و جنگل کرم های شب تاب هم می تونستن باشن.

    • ندیدم اونارو👈🏻👉🏻😂😭

    • من یر میخوام پانکراستو بخورم کلیییی گریه کردم

  • همشو دیدم ولی فقط سر
    نام‌تو و سایلنت ویس و میخوام پانکراستو بخورم و
    بنانافیش
    یعنی بنانافیشی که نبود عررررر زدم👺😭

  • بیشترشو دیدم خیلی خوبن

  • من هیچ کدوم رو ندیدم😂

  • من حماسه وینلند را دیدم و به نظرم قشنگ بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.