😑😑😑😑🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻لایک کنیا
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
😑😑😑😑🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻🙌🏻لایک کنیا
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
مای هارتتت
واکنش بیلی :آخه من اینجا چه کارم ؟💔
چرا کاور بیلیه💔💔💔
تستچی قدیم = روانی خونه
به عنوان یه کاربر قدیمی به نظرم تستچی قدیم ها خیلی خودمونی تر بود و حس خونه به ادم میداد❤😂
تو خونع روبیکایی مینویسن؟
اون موقع که کلاس ششم بودم و این چیزا مد بود به عنوان یه دبستانی برام جالب به نظر میومد اکثرا اینطور بودن همه بعدا شد خز بودن و روبیکایی الانم که دبیرستانم فقط میدونم که برام جالب بوده و مشکلی نمیبینم
مسخرست زیاد
نظرته 🤝
شاید چند سال دیگه اسم مستعار و تست های امسال اینطوری به نظر بیاد
نه عیچوقتچپن الان رپ اصوله
اوکیه
حالم حال اوم 102 نفری که لایک کردن
مشتی
دوساعت زدم رو عکس اولی بعد نظرات رو خوندم دیدم همرو اسکل کردی😂😜
خداییش خوب شد که فهمیدم عکسه 😒😌 هاجی
دوباره گل کاشتی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
خدایا شکرت ک خنگ نیستم میدونستم عکسن😂😂😂
من اول فهمیدم ایسگا کردی
چون قبلا تو اینستا دیده بودم
ولی باحال بود