میم بی تی اس 😂😂😂😂😂😂😂
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میم بی تی اس 😂😂😂😂😂😂😂
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
وای جعررر چقد حقیقت های سمی داشت رو میشد 😂😂😂😂
زن عموپورنگ 💔😂😂
حیح منم زن عموپورنگ میشدم🙃🤌
پس من زن جومونگ میشدم😂😂0
سلام کیوتی چطوری ادمین تبلیغ نیست😶چهارشنبه بله همین چهارشنبه 8 شهریور رای گیری fanpick هست برای دبیووو و شایان کاراموز ایرانی توشهمن حساب کردم ساعت11:30 صبح چهارشنبه ب وقت ما رای گیری شروع میشه و ما باید بریم بهش رای بدیم تا هم دبیو کنه هم ببینه چقدر هواش رو داریم😊ازت میخوام چهار شنبه بری تو سایت fanpick ساعت 11 اونجا باش تا 11:30 رفرش کن و روی اسم شایان بزن و رای بهش بده با هر چیزی دم دستته رای بده بهش ممنونم ادمین لطفا پین کن چیزی ب چهارشنبه نمونده
پس من زن داداشم میشدم
جرررررررررررر
من زن پسرعموم میشدم
نمیدونم چرا شبیه تهیونگه /....
خیلی خوشمله
من زن سوباسا میشدم😂
ولی من زن کراشای الانم میشدمم
یعنی من الان زن شوباسا بودممم یا شادمهر 😔
منم زن عموپورنگ میشدم😂😂