3 سال پیش 6 اسلاید 1,586 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (19)
  • میشه گفت درونگرایی، فکر میکردم برونگرام 🙂

  • برونگرایی درونگرا نیستی
    اشتباه من تایپم intp عه یعنی درونگرام و درونگرا ها ک همیشه ساکت نیستن یا مثلا اینطوری نیستن ک با هیچکس حرف نزنن درونگرا ها فقط با کسایی که نمیشناسن زیاد صحبتی ندارن و اگرنه من پیش خانواده ام خیلی حرف میزنم دلیل بر این نمیشه برونگرا باشم

  • برونگرایی درونگرا نیستی
    کامل اشتباه. من هم درونگرام.

  • تستت گود بود:)
    تازه وارد تستچی شدم به حمایتتون به شدت نیاز دارم؛ بک میدم:)
    میشه فالوم کنی؟
    هیچ امتیازی ندارم، میشه برام امتیاز بریزین قشنگا؟
    سوییتی من ، پلیز، پین شه💕؟

  • برونگرایی درونگرا نیستی

    اشتباه بود من درونگرام

  • میشه گفت درونگرایی
    واقعا هم هستم

  • اشتباه بود😂

  • میشه گفت درونگرایی
    _
    خب هستم...

  • میشه گفت درون گرایی🥲

  • حاجی اشتباه زدی من هزار بارت تست دادم 95 درصد درونگرا بودم تو نوشتی بروتگرایی اگه تست احتمالی هست پاکش کن بدرد نمیخوره.

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.