هایییی پریزادام✨🌝🍄 بریم برای شروع تست امروز:)
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
هایییی پریزادام✨🌝🍄 بریم برای شروع تست امروز:)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دوستانلوییساساولم؛
منinfpوinfjیعنیتایپخودمودوستدارم؛
بنظرم entp ها هم خیلی کراشن هم اخلاقشون باحاله🌚
ببخشید نبودمم
نه ایرادی نداره:>
نیازی به عذرخواهی نیست✨🌝💕
من خودم intp هستم ولی entp هارو خیلی دوست دارم
آها ببخش دیر جواب دادمم✨💕
چرا هیچکس isfp هارو دوست نداره •-•
و منی که تایپ مورد علاقم isfp عه...
واقعا•-•!!!!!
ولی من ازشون خوشم میاد:>>
💓💓
هانیIsfpهارودوستداره!
وایییی😃
واسهبیوتاگمیخوایاسمموبنویسییاهمیگکرهایروبنویسیاویلیام؛
باشه تغییرش میدم:)
بیوت~
بنویسویلیام،نمیدونمبرمببینمچنیکیقشنگمیشهبگمبهت
می نویسم اگه بشه این کره ای رو؛))
اوکی~
عالییییییییییییییییییییییییییییییییی 💗💗💗💖💖💖💖💖💖
واسه خودم:INTP🍡🧜✨
مرسییی زیبامم:)
ای کاش توی نظرسنجی شرکت می کردی که تایپت رو میذاتشممم✨🙈🐥
ولی شما که زیباترییییییی فرشتهههه💖💖💖💖💗💗💗💗💗
:>
:)))💖💖💖💖💖💖
👭🏼💗🍭تازه تیت می سازم میشه پستامو نگا کنید و ازم حمایت کنید دخملام
ولی ها>>>>>>>
همه یکین.