4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
مانهوا ها رو کجا میخوانین؟
مرگ تنها پایان برای شرور هاست هم قشنگه
های کیوتم🌱
تولدت مبارک🥺
ممنونم 🫀
🌹🏵
اوممممم
منم مانهوا زیاد خوندم تا به حال ، آخر یکی از تست های که گذاشتم ( مانا چیه ؟) هم چندتا مانعوا معرفی کردم خواستی یه سر بزن :)
الآنم بهت یه چندتا پیشنهاد میدم : مرگ تنها پایان برای یک شروع ، در واقع من واقعی بودم ، خانم کوچولو ، آشتارت ، دختر یک ساحره ماهر ، چه کسی مرا پرنسس کرد ( که خداستتت این مانهوا ) ، بازگشت جادوگر رتبه هشت ، قوی ترین شخصیت های روی جهان به من وابسته شده اند ، در این زندگی من ارباب این عمارتم
بازم اگه خواستی بگو بهت پیشنهاد بدم ✨ ایناهارم خودم خوندم و واقعاااا عالین 🥲✨
چه کسی من رو پرنسس کرد رو خوندم
یه مانهوا هم هست خیلی قشنگه اسمش هست من همسر ولیعهد هیولا شدم
بهت پیشنهاد میکنم
بازم ممنونم
نظرسنجیم رو چک میکنی؟
زندگی جدید دو قلو ها هم خوبه
حتما میخونم
زیر درخت بلوط
یه جورایی تنها مانهواییه که خوندم 😔😂
👌
فکر کنم مانهوای قشنگی باشه
همشون رو خوندم ، خیلی قشنگن
❤️
ج.چ: خیلی به خوندن مانهوا علاقه ندارم
خسته نباشی
مانهوای دوم رو کجا خوندی؟
از تو ایتا مانهوا قشنگیه
خسته نباشی،بانوی شرور ساعت شنی رو وارونه میکنه قشنگ بود تقریبا
موافقم مانهوای خوبیه
++++++
ممنونم که معرفیش کردی حتما میخونم
اوهوم