چرا انتخاب آرمی بی تی اسه؟
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
چرا انتخاب آرمی بی تی اسه؟
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
آیدول
❤❤❤
فیک لاو
قبل از آرمی بودن عاشقه make it right بودممم!
ولی آهنگ Zero o Clock و باتر یه چیز دیگن<3❤️
خیلی خاطره دارم با اینا!...
♡♡
جچ: آهنگ آیدول🥰♥
💙
حقق++
والا اولین باز اهنگ خون عرق اشک رو ازشون دیدم و خیلی شکه شدم نصفه اینا قطع کردم رفتم دینامیتو دیدم قابل هضم تر بود🤌🗿ناموصا برگی برام نمونده بود سر اهنگ خون عرق اشک دیگه واسه همین رفتم سراغ دینامیت
اوهه به به😂
💞🙂
چالش: با چه آهنگی آرمی شدی؟...ران بی تی اس😎
واقعا حق گفتی دمت گرم😉پرچم آرمین بالاست🤞
ببخشید منظورم پرچم آرمی ها بالاست🙃😁
اشتباه نوشتم
💜
بعد ازت می پرسن برای چی بی تی اس رو دوست داری
به خاطر همه چیشون آرمی ها دوسشون دارن😍
من با اهنگ نات تودی آرمی شدم😊
❤
چ.فیک لاو
🤍
منم با دینامیت🥲
💙💙