3 سال پیش 4 اسلاید 793 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (79)
  • میشه یه سوال بپرسم؟

  • سونگههون شی سونگههون شیییی🤡🦖

  • لیز و گائول دارن توی این گروه حیف میشن ..🚶‍♂️

  • @مـون月光
    خیلی از آیدلا هستن ما طرفدارشون نیستیم ولی برای عکس کاور از اونا استفاده میکنیم
    اینکه طرافدارشون نیستیم دلیل نمیشه بهش هیت بدیم..!
    من خودم طرفدار وونیونگ نیستم ولی بهش هیت نمیدم و اهنگاشونو گوش میدم و حمایتشون میکنم.

  • البته ایو گروه با استعدادیه وونیونگ همش حاشیه سازی میکنه🙂🤌🏻

  • چرا هنوز میتونم دوستشون داشته باشم😐
    برای خودم مناسفم😔🗿

  • از نظر من ایو واقعا اهنگای قشنگی دارن...اگه بدون حاشیه پیش میرفتن میتونستن خیلی موفق تر بشن..خود گروه ایو اوکیه ولی واقعاااا فندوم خوبی ندارن...الان خیلی گروها هستن ک فندوم کمی دارن اما فندومشون ادمن..اما دایو ها نود و نه درصدشون تاکسیکن(سر قضیه بنگ چان از دایوها مت***نفر شدم یونو؟)

    • دقیقاا من از اهنگاشون خوشم میاد اگه خودشونم بدون حاشیه جلو میرفتن دیگه عالیم میشد

    • اهوم

  • بازم که هایب استنا چرتو پرت انداختن وسط 😂

    • خوبه خودت گرفتی

    • چه ربطی ب هایب دارع؟

    • کلا هایب فنا همیشه وقتی گروه های هایب با یکی مقایسه میشن یه همچین شایعه یی راه میندازن نمونشو کم ندیدیم

    • چه ربطی داره چرت نگو...

  • تنها دلیل معروف بودن آیو حاشیه های کوعن وونیونگشونه،نه دوزار صدا داره نه اخلاق.🗿

    • دقیقاااااااا
      وونیونگ کلااا برت خودش ی سوژهس 😂😂😂🤣🤣😐😐🤦‍♀️

    • قرار نیست هم صدا داشته باشه هم قیافه هم اخلاق و هم دنس خوب ای کاش یه ذره بفهمیم که هر انسانی بی نقص نیست حتی منم یه نقصایی دارم..
      وونیونگ فقط خودشیفتس دلیل نمیشه بهش هیت بدیم. باید سرمون تو کار خودمون باشه

    • بعدشم اگه فکر میکنی دوزار نمی ارزه دیگه هیچوقت ویدیو هاشو نبین، آهنگاشو گوش نده همچین چیزایی اهمیت نداره که بخوایم بهش هیت بدیم..

    • وونیونگ فقط ویژوال خوب داره وگرنه شخصیتش افتضاحه.به سونبه هاش بی احترامی میکنه و نژاد پرسته توی ایزوان هم برای ساکورا قلدری میکرد

    • گاد

  • عزیزم من قصد هیچ توهینی ندارم و خیلیم تستاتو دوست دارم:>
    ولی میشه بگی وقتی آیو اینقد فناش کمه و تو هم از وونیونگ و کلا آیو خوشت نمیاد پس چرا روی اکثر کاورت عکس وونیونگو و بقیه اعضای آیوه؟

    • من نگفتم از آیو بدم میاد!
      فقط واسه تنوع میزارم3>

    • خیلی از آیدلا هستن ما طرفدارشون نیستیم ولی برای عکس کاور از اونا استفاده میکنیم

    • میدونم عزیزم:)
      وونیونگ هنوز خیلی بچه اس اگه همینطوری بهش هیت بدیم اتفاق سولی و مونبین واسش میوفتهTT

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.