3 سال پیش 10 اسلاید 2,643 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (48)
  • افسردگی خیلی شدیده گلم پیشنهاد میکنم حتما پیش یه دکتر برو و ارزوی بهترینها رو دارم برات و اینکه هیچوقت خودتو نباز انقد لبخند بزن که دنیا زورش بهت نرسه
    فایتینگ کیوتی:)

    میدونستم...

  • افسردگی خیلی شدیده گلم پیشنهاد میکنم حتما پیش یه دکتر برو و ارزوی بهترینها رو دارم برات و اینکه هیچوقت خودتو نباز انقد لبخند بزن که دنیا زورش بهت نرسه
    فایتینگ کیوتی:)

    هعی بین نوجوان ها بیشتر پیش میاد افسرده باشن
    من ۱۵ سالمه هعی افسرده ام هرچند حدودا فکر‌کنم ۱ ساله افسردگیم از شدید هم رد کرده ! من چند ساله افسرده ام ولی امسال شدید تر شده ! خیلی شدید تر ولی مرسی از همدردیت تستت هم خوب بود !

  • جلو بقیه خیلی پر انرژیم ولی تو خونه یا موقعه ای که تنهام یا با پدر ومادرم هستم اصلا انرژی ندارم وفقط جلو بقیه انرژی دارم و مجبورم خودم و اینطوری نشون بدم که فکر نکنن مشکلیه ولی تو خونه همش کسلم یه جا لم دادم تو گوشیم چشمام هم خشکی داره و عینکی هستم

  • افسردگی خیلی شدیده گلم پیشنهاد میکنم حتما پیش یه دکتر برو و ارزوی بهترینها رو دارم برات و اینکه هیچوقت خودتو نباز انقد لبخند بزن که دنیا زورش بهت نرسه
    فایتینگ کیوتی

  • افسردگی خیلی شدیده گلم پیشنهاد میکنم حتما پیش یه دکتر برو و ارزوی بهترینها رو دارم برات و اینکه هیچوقت خودتو نباز انقد لبخند بزن که دنیا زورش بهت نرسه
    فایتینگ کیوتی:)

    مجموع امتیاز شما70 امتیاز

  • افسردگی داری گلم به نظرم پیش یه دکتر برو حتما

    چرا حس میکنم ندارم؟آخخ از زندگیم راضیم و خوشبخت ترین حالت ممکنمم✨✨✨
    یعسسسس هوراااااااا✨✨✨✨
    اشتب نگیرین خرپول میستم،اما خوشبختی پول نیست بنظرم🥳🥳🥳✨✨✨

  • افسردگی خیلی شدیده گلم پیشنهاد میکنم حتما پیش یه دکتر برو و ارزوی بهترینها رو دارم برات و اینکه هیچوقت خودتو نباز انقد لبخند بزن که دنیا زورش بهت نرسه
    فایتینگ کیوتی:)

    آخه با خانواده من:)

  • یکم دارم
    تو ۱۰ سالگی اخه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • مرسی از پیام قشنگت تستت عااالی بود❤❤💕

  • کار من از این چیزا گذشته دلم خورد و خاک شیر شده به طوری که هیچ وقت دیگه نمیشه تیکه هاشو کنار هم چید و مثل اولش کرد 😔😔😔💔💔💔

    • متاسفم واقعا:(💔

    • مرسی از همدردیت🙂🙂🙂💜💜💜

    • اره قول میدم🥺

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.