3 سال پیش 5 اسلاید 494 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (45)
  • ܦ̇ߊ‌ܠــو:ܢ̣ـڪ❤
    ܦ̇ߊ‌ܠــو:ܢ̣ـڪ🧡
    ܦ̇ߊ‌ܠــو:ܢ̣ـڪ💛
    ܦ̇ߊ‌ܠــو:ܢ̣ـڪ💚
    ܦ̇ߊ‌ܠــو:ܢ̣ـڪ💙
    ܦ̇ߊ‌ܠــو:ܢ̣ـڪ💜
    پین؟

  • پس خوشگلی چشمات>>>>

  • برو باو واقعا هنوز دید مردم اینه؟
    من خودم یکی از دوستای صمیمیم که الان چند ساله از هم جدا شدیم و اون توی یه شهر دیگست این شکلی بود چشاش و خیلی خوشگل بود.
    من واقعا اون چشارو دوست داشتم و دوست دارم یه بار دیگه از نزدیک ببینمشون

  • پسر بیخیال اصن برگام
    واقعا جو جامعه اینجوریه؟ راستش اصلا فک نمیکنم این یه عیب محسوب بشه این میتونه از قشنگترین چیز هایی باشه که یه نفر میتونه ببینه
    واقعا متوجه نمیشم که چرا همچین حرفایی میزنن یا همچین واکنشایی نشون میدن
    من خودم یه رفیق دارم کراشش کسایی با چشای دورنگه
    ج چ: واکنش خاصی نشون نمیدم

  • هیچی...

  • منم چشمام دورنگه و به خاطرش همه مسخرم میکنن و بهم میگن سگ دو رگه بخاطر همین همیشه نقاب میزارم که حتی یکمم شده از عجیب بودنم کم کنم

    • ولی میدونستی چشات زیبا ترین ارامشه؟

  • هعی هعی باید افتخار کنن بهت که کسی
    رو دیدن که چشمش دو رنگه هست
    تو نباید خودتو بخاطر رنگ چشمت سرزنش کنی
    بهش افتخار کن!

  • عررر خیلی خوشگلههه
    من کسیو که چشماش دورنگ باشه ببینم همون اول روش کراش میزنمم

  • اگه دورنگ ببینم همون لحظه روش کراش زدم
    تو خیلی زیبایی باور کن و من واقعا دوست داشتم چشمم دورنگ باشه هرکی هم خوشش نیاد مشکل خودشه

  • بنظر من که اتفاقا این زیبا هم هست چرا باید فرقی باشه بنظرم حسودی تو رو میکنن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.