5 سال پیش 10 اسلاید 802 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (68)
  • ۵ . اگه غش نکنم جیغ میزنم🚶🏻‍♀️😐

    ۶ . میدوم میرم سمتش و باهاش حرف میزنم🚶🏻‍♀️😐

    ۷ . میشینم نگاش میکنم🚶🏻‍♀️😐

    ۸ . هر کاری میکنم تا کیوتم خوشحال شه🚶🏻‍♀️😐

    ۹ . میرم هر جا اونا دوست دارن🚶🏻‍♀️😐

  • ۱ . جوری که تهیونگ دختر مورد علاقشه میشم و سعی میکنم تیپ کم خرج و در عین حال شیکی داشته باشم (شتر در خواب بیند پنبه دانه🚶🏻‍♀️😐😂)
    ۲ . بهش میگم باشه برو پیش شیرموز جونت بعد تا چند روز قهر میکنم🚶🏻‍♀️😐
    ۳ . بیبی گرل🚶🏻‍♀️😐
    ۴ . انقد وایمیستم تا بیاد🚶🏻‍♀️😐

    بقیه تو نظر بعد🚶🏻‍♀️😐

  • ببین لاوم من ترکیبی از مکنه لاین هستم
    تهیونگ رو شاخمه
    کوکی هم که مطمئنم تو دلش میرم برای همین منو انتخاب میکنه چون من شیرموز هم دارم😅😅
    لقبی که دوست دارم بده ..... عصاره مکنه لاین
    سکته میکنم ...اخه جیمین بایس رکرمه
    تماس تصویریشو جواب میدم
    میبرمش خیابون سئول تهران براش بستنی میخرم
    با هوپی مسابقه میدم(هرچی باشه)
    میرم به جیمین میگم ناراحت نباش دوست داری با هم در کوردش حرف بزنیم؟!(مگههه تو خواب ببینم😢😢😢)
    بریم تونل وحشت من به هوپی و جین یکم بخندم بعد بریم وسطی و هفت سنگ و .... بازی کنیم
    عالی

  • جواب سوال اول رو میدم و میرم چون الان ی تست نوشتم😑😐💔
    میرم بهش میگم🙂













    میشه منو بزنم؟😐
    اونم بگه بعله چرا نشه!🙃😶
    منم بگم وایسا فک کنم بعدا بهت میگم الان یادم نمیاد😐😶

    • 🤣🤣🤣🤣🤣
      مرسی عزیزم😂💜💜💜💜💜💜💜💜💋💋💋💋💋💋💋💋💋

    • 😐💔

  • پاسخ به 💜jimin💜
    حتماً عزیزم من دیگه نا امید نیستم. 🌹🤗
    ممنونم که بهم امید دادی. 💓🤗

    • فدات عزیز دلم 😘😘😍😍😍😍💋💋💋💋💋💋💋💜💜💜💜💜💜💜💜💜
      همیشه مثبت فکر کن تا همیشه اتفاقای خوب برات بیفته😉💋💋💋💋😘😘💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

  • سر همشون میمریم

    • خدانکنه😂😂😂🥺🥺💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

  • 1.نه
    2.شیرمزو از دستش میگیرم میخورمش خودمو تو بغلش جا میدم میگم چرا
    3.من چون جینو دوست ندارم دوس دارم کوکی بالغب 내 마음의 여왕(ملکه قلبم صدام کنه)
    اقا در هر صورت من تمام جوابام به کوکی ختم میشه
    6 ازش میخام منو ببره پیش کوکی
    9. مثل چسب دوقلو میچسبم بهشون هرجا رفتن منم میرم

  • سلام، خب آره منم یه جور آرمی هستم. 😅
    می دونم که خیلی بهشون ابراز علاقه نمی کنم، ولی طرفدارشون هستم. 😊
    راستش اگر بخوام به بی تی اس ابراز علاقه کنم، احساس گناه می کنم. 😭
    چون مسلمانم و اونا رو مثل برادر بزرگ تر خودم می دونم. 🤗
    خییلیی هم دوست دارم برم کنسرتشون ولی فکر کنم موقعی که من برم اونا پنجاه ساله باشن. 😐😭😭😭😭😭😭
    دیگه تو اون دنیا و توی خواب باید ببینم که برم کنسرت بی تی اس. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

    • نه عزیزم نا امید نشو منم اول فکر می کردم که غیرممکنه بتونم برم ولی هرگز نباید نا امید بشی🥰🥰🥰🥰🥰💜💜💜💜💜💜💜💜💜🥺🥺🥺

  • کسایی که عاشق ماجراجویی اند به تستم به نام { بیاین یک گروه ماجراجویی رسمی رو بشناسیم } سر بزنن. اسم گروهشون هم تو اسلاید 5 گفتم

  • ۸. بستگی داره کجا باشیم، اگه توی خونه باشه همه چراغا رو خاموش میکنم و با یه لباس خوشگل و براق براش میرقصم یا یه غذای خوشمزه می‌پزم. اما جاهای دیگه فقط می‌خندونمش و باهاش شوخی میکنم. ■ ۹. هر جا اونا بگن و هر کاری اونا دوست داشته باشن، بازم میگم شادی اونا برام برام مهمتره.

    • واییی🥺🥺🥺🥺😍😍💜💜💜💜
      ممنون که تستو انجام دادی کیوتم😘😘😘😍💜💜💜💜💜💜

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.