3 سال پیش 4 اسلاید 464 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی هری پاتر

نظرات بازدیدکنندگان (235)
  • شنبه هفته دیگه یک پست میزارم توی کامنت هاش بریم جشن 😍🐍

  • تولدت مبارک 🥳

  • فردا من همراه ندارم

  • سلام من ایلینم از گریفندور

  • سلام خیلی گشنمه بهتر نیست بریم سرسرا یکم دسر بخوریم تازه من نمیدونن با به یول بال برم؟(گریفیندوری ام)

    • 😂

  • من همراه ندارمم چه کنم؟!

  • هری کجایی سه روزه دنبالتنممم داداشش من کجایییی؟

    • بنده اینجام:/

    • آبجی همراه پیدا کردی؟
      فک کنم داداشی مون رفت با چو!
      ما چیکار کنیم خواهری؟ ❤️

    • بریم جاسوسیش؟

    • کجا بودی سه روزه نیستیی؟

  • به به پاتح بلاخره پیداش شد کجا بودی پاتح؟

    • هاها خندیدم

    • نه بابا حالا تو هم ادم شدی ویزلی؟ (جاست شوخی)

    • مشخصه که من آدم بودم😌😂

    • دیالوگ من بودا😐😑

    • نه بابا ترسیدم😂

    • وای فرار:/ اصا وردت کارم میکنه؟

    • شاید تو بلد نیستی درست اجراش کنی

  • آرورااا منممم میامم میستیک فالز دلم برای یک شخص خاص خیلییی تنگ شده باید ببیننش

    • همونی که خیلییی خوبه؟! 🤣🤣🤣🤣

    • دقیقاا خیلیییی خوبههه😂😂😂

  • دراکو و هری! شمام به جشن میرین؟ هری همراه پیدا کردی؟ چو دنبالت میگشتا! تو چی دراکو؟ میری؟

    • فکر کنم اگه دوست داشته باشیم میتونیم همراه ببریم(🦁❤️)

    • امم نمیدونم هنوز با کی باید بیام ولی خب چو هم انتخاب خوبیه

    • من که مشخصه... با پانسی میام

    • آهان.

    • نمیشه همراه نداشتتتتت؟؟ هری شنللل داری؟ شنلو بده من فرار کنممم

    • وااای منم همراه ندارم!

    • وای خدا جونم.... آره حتما میام! ❤️

    • میخواستی زودتر ازش دعوت کنی😂😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.